Gå til innhold

Får ikke til å avslutte betaling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.

Det har seg slik at jeg har blitt bannet (tok over en account fra en kompis)

og kontoen har vist blitt slettet, men problemet nå er vel at jeg ikke klarer og avslutte den faste betalingen på 105 kr/mnd.

Jeg har sendt flere brev til blizzard og de sier at jeg bare må gå inn på bruker siden og avslutte (blablabla), men dit kommer jeg meg jo ikke for jeg er jo bannet, så det jeg lurer på er om noen vet hvordan jeg kan få sluttet betalingen. Har betalt 3-4 mnd nå uten og få spillet så det er jo penger ut av vinduet.

Noen tips? Kom med dem :)

>Sindre

Endret av minotir
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en kompis som fikk begge sine kontoer perm-bannet pga. botting, han kommer inn på account management. Sikker på at du ikke bare har prøvd på et ubeleilig tidspunkt?

Han påstår også at hvis du blir perm-bannet blir kontoen automatisk kansellert. Så det kan være en feil fra Blizzard sin side, prøv å ring de.

Skrevet

Jeg har passordet jeg, men det funker ikke så har jeg ikke svaret til secret question greiene heller:P (leenge siden jeg overtok kontoen)

har også prøvd å sendt inn bilde av førerkort, men det må jo selvsagt være av han jeg fikk kontoen av.

Skrevet

Om du har passordet så kan du jo logge inn på AccountManagement-siden! Hvis det ikke fungerer, så har du feil passord. Hvis du er helt sikker på at det er riktig passord, så prøv med en annen pc ;)

Skrevet

sett pengene på en annen konto den dagen det blir trekt, har du ikke penger på kontoen blir det heller ikke trekt noe og kontoen blir fryst så ingen fler trekk blir gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...