minotir Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Heisann. Det har seg slik at jeg har blitt bannet (tok over en account fra en kompis) og kontoen har vist blitt slettet, men problemet nå er vel at jeg ikke klarer og avslutte den faste betalingen på 105 kr/mnd. Jeg har sendt flere brev til blizzard og de sier at jeg bare må gå inn på bruker siden og avslutte (blablabla), men dit kommer jeg meg jo ikke for jeg er jo bannet, så det jeg lurer på er om noen vet hvordan jeg kan få sluttet betalingen. Har betalt 3-4 mnd nå uten og få spillet så det er jo penger ut av vinduet. Noen tips? Kom med dem >Sindre Endret 24. mai 2008 av minotir
wise™ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Tror det beste å det enkleste er å ringe de. Finner nummeret på www.wow-europe.com -> Contact Us.
minotir Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 hmm, kan jo prøve det. Men har sendt mail til banken min og spurt om de klarer og avslutte det på en måte
wise™ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Har en kompis som fikk begge sine kontoer perm-bannet pga. botting, han kommer inn på account management. Sikker på at du ikke bare har prøvd på et ubeleilig tidspunkt? Han påstår også at hvis du blir perm-bannet blir kontoen automatisk kansellert. Så det kan være en feil fra Blizzard sin side, prøv å ring de.
minotir Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 det var slik de fant ut at det ikke var min account fra starten så det går nok ikke
Skumtroll Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Du kommer helt fint inn Account Management-siden selvom du er bannet.
John Keats Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Så retrieve passordet da? Herregud er det vanskelig? >_<
mwn Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 han er sikkert en nabb, eller stryk sikkert, han klarte jo å bli bannet..
Skumtroll Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hva skal han med accounten når han ikke har passordet? Og han har jo hatt passordet en eller annen gang siden han har lagt inn kortinfo.
minotir Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Jeg har passordet jeg, men det funker ikke så har jeg ikke svaret til secret question greiene heller:P (leenge siden jeg overtok kontoen) har også prøvd å sendt inn bilde av førerkort, men det må jo selvsagt være av han jeg fikk kontoen av.
Skumtroll Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Om du har passordet så kan du jo logge inn på AccountManagement-siden! Hvis det ikke fungerer, så har du feil passord. Hvis du er helt sikker på at det er riktig passord, så prøv med en annen pc
MittParadoX Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 sett pengene på en annen konto den dagen det blir trekt, har du ikke penger på kontoen blir det heller ikke trekt noe og kontoen blir fryst så ingen fler trekk blir gjort
wise™ Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Eller så kan han jo bare ringe Blizzard? Er virkelig ikke SÅ vanskelig. De er utrolig hyggelige å hjelpsomme på telefon, i forhold til mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå