MathiasT-S Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei, lurte på om man måtte ha kort for og aktivere det 30 days of free play som følger med..når jeg skulle lage accounten min så valgte jeg Prepaid card ...når jeg trykket på register sto det at jeg måtte skrive inn game card koden..så bare lurte på, hvis jeg liksom velger sånn betale med kort, og registrerer, blir de 30 days of free play aktivert da? eller må jeg betale uansett liksom?
Quote Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Lurer også på det her.. Håper nokon kan svare, gjerne med gode kjeldetilvisningar.
Bjonski Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 må nok legge til Visa/gamecard for å få 30 dager gratis.. Sånn var det i WoW også.
MathiasT-S Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 må nok legge til Visa/gamecard for å få 30 dager gratis.. Sånn var det i WoW også. Så jeg må betale? altså..hvis jeg skrifver inn koden..blir f.eks 1 måned aktivert og i tillegg 30 dager free ?
Bjonski Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Nei, altså. Du legger til Visa, men du får 30 dager gratis først. Så blir du trukket om du ikke kansellerer kontoen. Er iallefall slik på min konto. Har 1 mnd aktivert, men ikke belastet visa kortet.
Timeo Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Det jeg selv gjorde var at jeg valgte "pay by cash", og så bare slettet jeg denne betalingsmåten etter jeg fikk registrert cd-keyen, og la inn et prepaidkort.
Kopperud Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Det jeg selv gjorde var at jeg valgte "pay by cash", og så bare slettet jeg denne betalingsmåten etter jeg fikk registrert cd-keyen, og la inn et prepaidkort. Du kunne da lagt inn prepaidkort med det samme da, vel? Hadde ikke vært nødvendig å tatt "pay by cash" med det første da? Eller hadde ikke du fått tak i det pre-paide kortet ennå? Og til trådstarter. Om det er slik som det var/er på WoW, må en velge en betalingsmåte, som nevnt før. Etter det er gjort vil du få din 30 dagers free gametime, og denne vil spilles på den første måneden. Så om du har lagt inn kortet ditt, så vil ikke det bli trukket før den første måneden er gått.
Timeo Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Det jeg selv gjorde var at jeg valgte "pay by cash", og så bare slettet jeg denne betalingsmåten etter jeg fikk registrert cd-keyen, og la inn et prepaidkort. Du kunne da lagt inn prepaidkort med det samme da, vel? Hadde ikke vært nødvendig å tatt "pay by cash" med det første da? Eller hadde ikke du fått tak i det pre-paide kortet ennå? La faktisk inn prepaidkortet først, men når skulle registrere hoved-keyen så hadde visst ikke kontoen skjønt at jeg allerede hadde betalt for meg, og krevde at jeg skulle føre inn visa nr eller lignende. Da kom jeg meg altså forbi ved å velge "pay by cash" og så slette denne betalingsmåten etter jeg fikk aktivert kontoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå