Gå til innhold

Tomt for PS3 = ny modell (?)


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Har sjekket diverse elkjøp-butikker rundt omkring i landet (sjekket lagerstatus på nettsiden), og det viser seg at det nesten ikke finnes en eneste Playstation-konsoll igjen på butikkene rundt om i landet. Eneste unntak er vel i Nord-Norge :p. Spørte også på min lokale Elkjøp-butikk om de regnet med å få inn Playstation 3 med det første, men neida. Dette var ikke bestilt/utdelt fra hovedsentralen e.l.

 

Hva kan grunnen til denne tomgangen på Playstation? Vil det komme en ny modell snart som vil utfase den gamle, eller er det rett og slett så stor etterspørsel etter PS3 at man ikke greier å dekke behovet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

 

Har sjekket diverse elkjøp-butikker rundt omkring i landet (sjekket lagerstatus på nettsiden), og det viser seg at det nesten ikke finnes en eneste Playstation-konsoll igjen på butikkene rundt om i landet. Eneste unntak er vel i Nord-Norge :p. Spørte også på min lokale Elkjøp-butikk om de regnet med å få inn Playstation 3 med det første, men neida. Dette var ikke bestilt/utdelt fra hovedsentralen e.l.

 

Hva kan grunnen til denne tomgangen på Playstation? Vil det komme en ny modell snart som vil utfase den gamle, eller er det rett og slett så stor etterspørsel etter PS3 at man ikke greier å dekke behovet?

 

Er ikke godt å vite gitt.... håper inderlig det kommer en ny version asap med bc :)

Lenke til kommentar

Det kommer ikke noen ny modell med det første tror jeg. Men har du ikke noen andre butikker i nærheten av deg som kanskje har det? Her hvor jeg bor, er det PS3er i hver eneste elbutikk. Men hvis du ikke finner noen butikker i nærheten av deg som har PS3, kan du jo kjøpe det på nettet da.

Lenke til kommentar

Sjekket for etpar dager siden lagerstatus hos noen av leverandørene på PS3, status var hhv at det ville komme nye leveranser av disse medio neste uke og slutten av uken etterpå.

 

Har nok gått en del ekstra etter at GTA 4 ble lansert, har ikke hørt noe om en nylansering i Norge, men det finnes jo en 80GB-utgave, dòg ikke i PAL-versjon.

Lenke til kommentar

Takk for svarene!

 

Synes dog det er veldig merkelig at Elkjøp har gått tomt for PS3 på så mange butikker og på nettbutikken, men da regner jeg med at de vil få det inn innen neste uke.

 

Angående å kjøpe PS3 på andre butikker, er vel det egentlig ganske uaktuelt for meg, da jeg ikke akkurat har så gode erfaringer med kundeservice på Spaceworld, samtidig som jeg føler at Elkjøp er en del hakk over Expert.

 

Forresten... er det noen her som vet om når Dualshock 3-kontrollene kommer til landet?

Lenke til kommentar

jeg har bestilt meg ps3, jeg bor i trondheim og ser at det er ingen butikka som har igjenn ps3. så jeg har bestilt en hos elprice.no

 

men de hadde heller ikke noen ps3 på lager. det så at de forventet at den ville komme inn

23. 05 men når den dagen kom var det fortsatt ingen på lager og no star det forventet til

30. 05 er det ikke sikkert at de får den da heller :(?

Lenke til kommentar
Det står forventet, så det betyr at det kanskje kommer 30.5

:(:(:(:(:(:(:( hæregud det tar lang tid, har ventet en uke alt no:(

 

Det står forventet, så det betyr at det kanskje kommer 30.5

men har elprice fått en bekreftelse på at det skal komme inn ps3èr fra firmaet som sender det eller er det bare noe de tror ca?

Lenke til kommentar

Kjøpte ps3 for et par uker siden og når jeg skulle bytte ut hardisken fikk jeg en overaskelse. Har lest diverse guider hvordan man gjør dette,som at man skal dra hardisken ut med det lille metallflippen og dra hardisken til høyre osv. for å få den ut. Min harddisk så ikke sånn ut i hele tatt ,den kunne bare dras rett ut og skyves rett inn igjen. Om dette er en ny variant eller en gammel en aner jeg ikke.Noen andre sett denne varianten?

Endret av finn65
Lenke til kommentar
Jeg har og merket dette, jeg bor i hamar, og hverken elkjøp hamar, elverum, gjøvik eller lillehammer har igjen ps3.. Skal ha meg en den 12.6 ifbm. mgs4, håper de får inn til da.

 

Er fra Hamar jeg å, så vi får gi beskjed til hverandre hvis en av oss finner en PS3 på Elkjøp! ;)

Endret av Kenny-boy
Lenke til kommentar
Jeg har og merket dette, jeg bor i hamar, og hverken elkjøp hamar, elverum, gjøvik eller lillehammer har igjen ps3.. Skal ha meg en den 12.6 ifbm. mgs4, håper de får inn til da.

 

Er fra Hamar jeg å, så vi får gi beskjed til hverandre hvis en av oss finner en PS3 på Elkjøp! ;)

 

 

Det er en deal :)

 

 

Forresten noen som vet hva PS3 koster på Expert ? De er vel over 4, siden det står internett kampanje 3.999,- på nettsidene deres, det er litt vel mye i forhold til at Elkjøp tar 3495,- :(

Lenke til kommentar

Virker mer og mer som om det kommer en ny modell nå, eller om de rett og slett slutter å selge PS3 uten spill. Elkjøp har sluttet helt å avertere PS3 uten spill på sine nettsider i hvertfall.

 

Hvis de hadde hatt planer om å få inn flere av denne modellen, hadde de vel ikke fjernet den fra sidene sine.

 

Nei sånn som jeg ser det, må det vel være en ny modell rundt hjørnet, eller kanskje med større harddisk eller med Dualshock 3.

 

Ingen andre som har hørt noe nytt?

 

(Ble nesten litt konspirasjonsteori dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...