Gå til innhold

GTA 4 - Norske spillere?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå har jeg blitt nokså lei av å spille GTA 4 online med random amerikanere, og derfor lurer jeg på om noen norske spillere er interessert i å danne en gjeng/team som kan spille sammen i Team Deathmatch eller andre lagoppsett?

 

Skriv gjerne et svar i tråden med gamertag, eller send en PM og jeg gir deg min.

 

Dette kan gi flere timer ekstra med morro! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ligger en lik tråd i GTA forumet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=945144

 

Det er veldig lite aktivitet i den tråden og derfor er det likegreit å holde seg til denne.

 

Veldig lite aktivitet? Den andre tråden har 85 spillere, og det er jo ikke lite. Og denne tråden er jo laget for å få flere å spille med, så det er jo bare å legge til alle dem.

 

Ja det ligger mange gamertag der osv, men er veldig vanskelig å få til noe organisert spilling. Jeg har lagt til mange derfra som jeg har spillt litt med, men når jeg for litt siden prøvde å starte opp litt organisert spilling med kun nordmenn på cops´n crooks viste det seg å være umulig. Om vi da kan bruke denne tråden til å organisere mer osv hadde det vært morsomt. Men såklart, om vi kun skal bruke tråden til å utveksle GT er det mer fornuftig å bruke den andre :)

Lenke til kommentar

Hei, har et spm ang. GTA4.. om å save sykt rå biler man har tatt opp igjennom.. veit hvordan man saver spillet (sove i safehouse osv).. , men når jeg setter bilene i dette gule rektangelet utenfor Safehouse for så å gå inn, sove, lagre, og loade.. er ikke bilene der.. hvorfor?.. trodde det var slik det funka heh ;P

Lenke til kommentar
Hei, har et spm ang. GTA4.. om å save sykt rå biler man har tatt opp igjennom.. veit hvordan man saver spillet (sove i safehouse osv).. , men når jeg setter bilene i dette gule rektangelet utenfor Safehouse for så å gå inn, sove, lagre, og loade.. er ikke bilene der.. hvorfor?.. trodde det var slik det funka heh ;P

 

Du kan lagre maks 2 biler innenfor det gule feltet. Om du setter fler enn 2 biler der vil noen forsvinne. Om dette ikke løser problemet er det kanskje noe feil et sted?

Lenke til kommentar
Hei, har et spm ang. GTA4.. om å save sykt rå biler man har tatt opp igjennom.. veit hvordan man saver spillet (sove i safehouse osv).. , men når jeg setter bilene i dette gule rektangelet utenfor Safehouse for så å gå inn, sove, lagre, og loade.. er ikke bilene der.. hvorfor?.. trodde det var slik det funka heh ;P

 

Du kan lagre maks 2 biler innenfor det gule feltet. Om du setter fler enn 2 biler der vil noen forsvinne. Om dette ikke løser problemet er det kanskje noe feil et sted?

 

 

 

Ok.. slik jeg gjorde det.. tok en bil, satte bilen i det gule rektangelet, gikk opp i safehouse, lagra spillet (overwrite osv), loada den nye saven, gikk ned, og bila var borte.. ffs det fins jo bare et gult rektangel utanfor safehouse, er ikke flere, så lurer på hva F*** som foregår heh :p

 

Hei, har et spm ang. GTA4.. om å save sykt rå biler man har tatt opp igjennom.. veit hvordan man saver spillet (sove i safehouse osv).. , men når jeg setter bilene i dette gule rektangelet utenfor Safehouse for så å gå inn, sove, lagre, og loade.. er ikke bilene der.. hvorfor?.. trodde det var slik det funka heh ;P

 

Du kan lagre maks 2 biler innenfor det gule feltet. Om du setter fler enn 2 biler der vil noen forsvinne. Om dette ikke løser problemet er det kanskje noe feil et sted?

 

 

 

Ok.. slik jeg gjorde det.. tok en bil, satte bilen i det gule rektangelet, gikk opp i safehouse, lagra spillet (overwrite osv), loada den nye saven, gikk ned, og bila var borte.. ffs det fins jo bare et gult rektangel utanfor safehouse, er ikke flere, så lurer på hva F*** som foregår heh :p

 

 

Har til 360 btw ;)

Lenke til kommentar

Okay, for å gjøre det klart. Denne tråden er ikke laget for å utveksle GT, men faktisk å få organisert en gjeng som kan samarbeide i spillet. Jeg er ute etter seriøse spillere, men vi spiller for morro, i hvert fall i starten!

 

Hvilken type gamemode er det folk er keene på å spille? Cops 'n Crooks, Team Deathmatch eller Turf War?

 

 

Jeg vil snart adde alle personene som er interessert, må bare få litt klarhet i ting først!

 

EDIT: Hvis dere har spørsmål om parkeringsplasser, radiokanaler eller andre ting som ikke passer inn her; spør heller i offtopic-tråden...

Endret av Bakoversveis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...