Gå til innhold

Hva bør jeg køpe?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg tenker på å kjøpe meg en ny mobil. Har visse krav ti den og lurer på hva dere kan anbefale.

 

1. Liten størrelse

2. Størst mulig display

3. Adressebok

4. Avtalebok

5. Enkel kobling mot PC

6. Lang st.by tid og tale tid

 

Det jeg vil ha er vel en krysning av Mobil og PDA, men uten nettverk kobling. Er lei av å drasse rundt på både avtalebok og telefon.

 

 

 

 

 

_________________

Hisen Net Eagle

 

[ Denne Melding var redigert av: Net Eagle på 2002-01-14 17:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm.. ikke lite kravstor, du.. :smile:

 

menneh, da kan jeg vel nesten anbefale mobilen min.. siemens sl45 flashet til sl45i.

 

relativt liten (nokia 8210-størrelse), 30x27mm display (sånn ca), adressebok med: etternavn, fornavn, telefon, office og mobil, email og web, samt adresse.

 

avtalebok med 50 entries, kombinert sync-cradle (kobles til seriellport, det eneste minuset.. å overføre mp3'er tar år og dag) og lader følger med som standard..

 

i tilegg: mp3spiller (32mb mmc følger med), stereo handsfree, diktafon, t9. når du evt. flasher mobilen kan du downloade små java-spill/programmer i tillegg (dopewars, snake, email-program, etc..).

 

standby-tiden vet jeg ikke så mye om, da jeg hører veldig mye på mp3'er i løpet av dagen, og setter den i cradlen om kvelden. den slår ikke t29'en jeg hadde tidligere på batterikapasitet, iallefall.

 

forøvrig hadde primashop.no denne til 2.995,- i julen.. nå er den oppe i 4.500,-

Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldinger. Før denne diskusjonen drar seg ut i om hvilke telefoner som har MP3 eller ikke, vil jeg bare presisere at mp3 ikke er aktuelt for meg. Jeg er ute etter en "proff" telefon som skal benyttes til å ringe fra, samt fungere som avtalebok/filofax. Wap, mp3 og andre fancy tillegg er jeg ikke interesert i selv om enkelte av de muligens følger telefonen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå støtter S45/ME45 full EMS også, det vil si at man kan sende egne bilder og animasjoner i SMS, sende SMS med 760 tegn, formattere SMS-teksten osv.

GPRS er også blitt raskere: 4+1

 

Neste oppgradering vil gi POP3 mail og ryktene sier den vil få støtte for Java (som SL45i)

 

Oppgradering til nyeste firmware er gratis.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg synes at T68'en ser veeeldig bra ut... bare litt problematisk med prisen. 3554 m/ab 5008 u...

Nokia 8310 og 6510 er også bra da... dersom du får en som er skrudd sammen riktig:)

Siemens-telefonene har jeg null erfaring med, skjønner at dette er noe jeg må sjekke. 2000,- for en telefon er litt mer min stil en 5000,-

Kommer prisene til å gå ned snart? Nye GPRS-modeller??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

t68... helt klart, har brukt t68 siden jul med telefonbot, kalender, avtaler, oppgaver osv osv. den har alt, også har den farge, helt rå telefon. Kjøpt t68m og oppgrader software til t68i når det blir mulig (trolig rundt mai ifølge den svenske "eriscsson sjefen" :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...