Gå til innhold

Har noen BF 2142 tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg sitter i en APC hvordan tar jeg ut en tank eller walker?

Taper alltid her selv om det er en ubemannet tank så må jeg bruke 30 granater 3 og 3

Hvordan fungerer "fix poeng" Etter X fisk slutter man å få poeng?

I titan mode skyter jeg ned titanguns og får titanattack score, hvor mange ganger kan jeg få de poengene pr runde?

Og hvordan vet jeg om det er mitt lag eller fiendens lag sin squad spawn sattelitt ting på bakken?

Om jeg holder en base alene så må man jo skyte istykker alle kjøretøyene som er der så ikke en fiende bruker dem og det = lagkjøretøy-skade

Og kan man ødelegge de 6 luncherene titanen har (3 på hver side) Når jeg går inn i dem ser jeg en [-------/--] status linje.

En overpower ting er en pilot med joystick

Var 15 vs 6 en gang og dem vant da de kjørte 1 hellikopter rundt tok baser og skøyt ned alt som rører seg og ble dem skutt ned var det bare å hive seg i neste hellikopter.

Noen er jo helt råe med opp ned flyving under bruer osv og presser X og bruker hellikopteret som kanon og kjører inn i soldater og biler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om jeg sitter i en APC hvordan tar jeg ut en tank eller walker?

Og hvordan vet jeg om det er mitt lag eller fiendens lag sin squad spawn sattelitt ting på bakken?

En APC har begrenset skuddstyrke og fungere best mot infanteri. Men hvis du bruker EMP kanonen og en annen tanks eller infanteri hjelper deg kan du ta ut walker eller tank.

Ditt lags utstyr har alltid et lite blått merke på seg, imotsetning til de finders som har et rødt merke. Men merket er av og til vanskelig å se.

Skrevet (endret)

Du knekker tanks veldig lett med APC dersom du kjører bånn gass for å kjøre rundt. Når du kommer opp på siden så skyter du EMP og tanksen blir lammet. Da parkerer du et sted bak tanksen, hopper ut av din APC og skyter anti-tank kannonen rett i baken, der tåler den kun et skudd. Er du uheldig så skjønner din motstander dette og hopper selv ut av tanksen. Da må du isåfall være klar for å prøve å skyte ham ned, enten hoppe tilbake til APC'en eller ha maskinpistolen klar. Mot walkers blir det vanskeligere, de tåler mer. Du kan prøve å lamme walkeren med EMP og kaste fra deg alle motion minene rundt føttene på den.

APC er faktisk veldig effektiv mot tanks, så lenge ingen andre blander seg inn.

-Du kan ødelegge de 6 kanonene på titan, det er bare å skyte nok på dem.

-Du får ikke poengtrekk for å ødelegge tomme kjøretøy. Det beste er å skade dem ca 50% mens du selv sitter i et 100% kjøretøy. Skal en fiende bruke kjøretøyet mens du tar et flagg da, kan han ikke vinne.

-Fix poeng fungerer vel på den måten at du må reparere en viss mengde. Du kan få flere fix poeng, men jeg tror du maks kan få et fix poeng for hvert kjøretøy om gangen.

-Helikoptere må alltid holde seg i bevegelse og helst kjøre høyt eller veldig fort. Står et helikopter stille er det ikke så vanskelig å treffe den selv med tanks! Og det er nesten alltid et anti-air sete ved hvert flagg. Men ja, de er gode, og det var de også i BF2.

Endret av Abigor
Skrevet

Takker, satt bare inni jeg og ble passe eid.

Walker bare går jeg under og skyter oppe grillen men når jeg er tom for ammo er den på 1% og da kommer folka ut = død

Skrevet (endret)

Du må time det riktig, slik at i det du kjører forbi tanksen så skyter du EMP, da stopper den og kan ikke bruke skjold. Så må du fortsette til du kan hoppe ut og skyte den bakfra. Du har jo kun omtrent fem sekund, men det er bare å prøve flere ganger. Lærte denne selv da jeg kjørte tanks og noen tok det trikset på meg.

Endret av Abigor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...