iM'andY Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) HELLo! Jeg trenger hjelp til å logge inn mot en IPB database. Dette er jeg helt grønn i så lurer på om det er noen som kan dette? Hvis noen kunne hjulpet meg med dette hadde det vært fint, takker for alle svar! ^.- Mvh Andreas Hansen Endret 23. mai 2008 av infeCtion
Jonas Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 IPB-dokumentasjonen virket ganske heavy ved første blikk jeg kastet over den. Jeg fant i hvertfall øyeblikkelig ut at det er laget tilsynelatende enkle funksjoner for custom logins. Har du prøvd å sett i dokumentasjonen?
iM'andY Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 IPB-dokumentasjonen virket ganske heavy ved første blikk jeg kastet over den. Jeg fant i hvertfall øyeblikkelig ut at det er laget tilsynelatende enkle funksjoner for custom logins. Har du prøvd å sett i dokumentasjonen? Nei jeg har ikke det, står det noe om custom logins der?
Jonas Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hmm, hva med å sjekke selv? Står kanskje noe der, siden jeg nevner det.
Martin A. Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 IP.Converge kan brukes, men det krever kunnskap innen XML-RPC og PHP. Om du bare skal ha en boks som logger deg inn i forumet, uten at det gir noen ekstra funksjoner noen andre plasser er det litt heavy. Da holder det med denne formen <form action="http://dinside.no/index.php" method="post"> <input name="act" value="Login" type="hidden"> <input name="CODE" value="01" type="hidden"> <input name="referer" value="<?php echo 'http://dinside.no' . $_SERVER['REQUEST_URI']; ?>" type="hidden"> <input name="CookieDate" value="1" type="hidden"> <h4>You are not logged in, you may log in below</h4> <div class="fieldwrap"> <h4>Brukernavn</h4> <input size="20" maxlength="64" name="UserName" type="text"><br /> <h4>Passord</h4> <input size="20" name="PassWord" type="password"><br /> <input name="submit" value="Logg Inn" type="submit"> </div> </form>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå