Gå til innhold

Noen som har fått war mammoth og inventory belt kode fra absoluttspill?


Anbefalte innlegg

Ja har nå fått spillet å har sittet en stund nå å prøvd de forskjellige classene! =) Men har fortsatt ikke motatt war mammoth og inventory belt kode som AS lovte skulle følge med hvis man bestilte hos dem. Man skal vel få disse over mail så jeg har sendt dem mail 3 ganger nå totalt å spurt om de kunne sende kodene. Sendte første meldingen 2 dager etter jeg bestilte AoC som er 10 dager siden ca. Andre mailen sendte jeg for 3 dager siden å den siste i går for da begynte releasen å nerme seg å jeg ville gjerne ha inventory belt til jeg skulle begynne eventyret.

 

Men de svarer jo faen ikke på mail?? å det er heller ikke noe tlf nr på siden deres så jeg kan ringe å prate med dem heller. Begynner å lure på om de rett og slett aldri hadde noen koder å gi ut å bare skrev det på nettsiden sin for å selge. De har alltid svart i løpet av en dag max men som regel noen timer før hvis jeg har hatt spørsmål så synes de kan ta å gi meg et svar nå også. Får jeg ikke kodene så er jo dette rett og slett falsk reklamering

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja har nå fått spillet å har sittet en stund nå å prøvd de forskjellige classene! =) Men har fortsatt ikke motatt war mammoth og inventory belt kode som AS lovte skulle følge med hvis man bestilte hos dem. Man skal vel få disse over mail så jeg har sendt dem mail 3 ganger nå totalt å spurt om de kunne sende kodene. Sendte første meldingen 2 dager etter jeg bestilte AoC som er 10 dager siden ca. Andre mailen sendte jeg for 3 dager siden å den siste i går for da begynte releasen å nerme seg å jeg ville gjerne ha inventory belt til jeg skulle begynne eventyret.

 

Men de svarer jo faen ikke på mail?? å det er heller ikke noe tlf nr på siden deres så jeg kan ringe å prate med dem heller. Begynner å lure på om de rett og slett aldri hadde noen koder å gi ut å bare skrev det på nettsiden sin for å selge. De har alltid svart i løpet av en dag max men som regel noen timer før hvis jeg har hatt spørsmål så synes de kan ta å gi meg et svar nå også. Får jeg ikke kodene så er jo dette rett og slett falsk reklamering

 

Fikk selv koden min i går kveld :) Absoluttspill har hatt utrolig mye å gjøre de siste dagene,så ta det med ro.. får det nok i løpet av dagen :p

Du bør sjekke søppelmail btw, var der min havna atleast..

Lenke til kommentar

Sjekket mailen atter en gang å det har fortsatt ikke kommet noen kode :( Lå ikke i søppelspost heller. Hvor ser jeg instillingene for spamfilter forresten? Når jeg sendte mail til AS gjennom nettsiden deres så fikk jeg tilsendt sånn bekreftelseskopi av mailen min tilsendt i innboxen min så tror ikke det skal vere noe problem med spamfilter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvor? Jeg må være blind :blush:

Det vet jeg derimot ikke, har ikke mottatt spillet enda. Men vil anta det er på register.ageofconan.com der man legger til koder og slikt.

Lenke til kommentar
Jeg har både fått og registrert koden, men har ikke fått noen bekreftelse ingame at jeg har mottatt noen items eller mounts. Har skrevet /claim flere ganger om dagen siden release nå. Litt irriterende.

 

Fikk både bagen å mounten med en gang jeg. Skrev bare /claim å der var de. Men har lest i general chatten at det er mange som også har problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...