CCola Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei! Har tele2 abbonement for tiden, og tenkte jeg skulle skifte da det har gått 12 måneder. I tillegg til at jeg skal skifte navnet på selve abbonementet, fra pappas til mitt. Hvordan gjør jeg dette i ett javs? Brev eller epost? Abb fra: Tele2Abb til: OneCall Navn fra: Bjørn Navn til: Jon Dette om det skulle være til hjelp å forklare. Takk! CC
yhagger Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Ta kontakt med OneCall. De kan sikkert svare deg. Lurer på å ha sett noe om at du bør forandre eier hos Tele2 først, for deretter å portere over nummeret.
P0nduz Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Først: send inn eierskifteskjema til tele2 og vente ca 7 dager på at dette gjennomføres. Nr2: legg inn bestilling hos Onecall og vent ca 10 virkedager. så er alt oppe og får
CCola Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Først: send inn eierskifteskjema til tele2 og vente ca 7 dager på at dette gjennomføres. Nr2: legg inn bestilling hos Onecall og vent ca 10 virkedager. så er alt oppe og får Må jeg da først vente disse 7 dagene på at eierskifte er ferdig? Eller ringer jeg bare Tele2 og gjør det i morgen, og samtidig bestiller OneCall?
P0nduz Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Først må du vente disse 7 dagene ja eller portere over til onecall i din fars navn og gjøre eierskifte der. da får du onecall kjappere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå