neoman Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) hei jeg låner faren min sin pc som er ca 1 uke gammel, stasjonær. Sliter så sykt med å kjøre aoc, ligger på 15-20 fps på low. og 1280x800 oppløsning. Specs er. 3 gb RAM prossesor = AMD athlon 64x2 dualcore 6000+ ( 2 cpu ) 3ghz og grafikk kortet er geforce 8600 GS Kjøpte pcen med drivere innstalert og windows vista innstalert. Noen som har noen anelse hvorfor denne pcen lagger selv på low? de i butikken mente den kunne kjøre på medium uten problemer :S Noe jar har gjort feil eller ett eller annet?= den lagger i alle fall for mye. Jeg ser ikke spillerene før de er ca 5 meter unna meg, når jeg er nært ett objekt så kommer ikke detaljene fram før det har gått 5-10 sekunder. og det lagger så mye att det er vanskelig og få en god spill opplevelse. Endret 23. mai 2008 av neoman
obic123 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 hei jeg låner faren min sin pc som er ca 1 uke gammel, stasjonær. Sliter så sykt med å kjøre aoc, ligger på 15-20 fps på low. og 1280x800 oppløsning. Specs er. 3 gb RAM prossesor = AMD athlon 64x2 dualcore 6000+ ( 2 cpu ) 3ghz og grafikk kortet er geforce 8600 GS Kjøpte pcen med drivere innstalert og windows vista innstalert. Noen som har noen anelse hvorfor denne pcen lagger selv på low? de i butikken mente den kunne kjøre på medium uten problemer :S Noe jar har gjort feil eller ett eller annet?= den lagger i alle fall for mye. Du må laste ned nyeste driveren til nVidia -> HER (Vista 32-bit) Installer og restart, så bør det gå bedre...
gamer73 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 og grafikk kortet er geforce 8600 GS GS :((:(: grøss og gru:( Nytt skjermkort takk:)
neoman Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 og grafikk kortet er geforce 8600 GS GS :((:(: grøss og gru:( Nytt skjermkort takk:) Hehe heldig vis er dette bare en midlertidig pc. til min andre kommer tilbake fra reprasjon. Så du mener grafikk kortet er for dårlig til å kunne kjøre aoc på low og litt på medium? om jeg oppdaterer driverne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå