abitpower Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Når jeg skal registrere accounten min på "Register.ageofconan.com" må jeg ha et Kreditkort eller VISA. Ikke at dette er noe stort problem, men det er jo allerede med 30dager gratis game-play, så hvorfår må jeg da ha VISA? Da lomme boken ligger i bilen, og den er utlånt for dagen, er det mulig å registrere uten VISA osv.?
TDZGamer Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Når jeg skal registrere accounten min på "Register.ageofconan.com"må jeg ha et Kreditkort eller VISA. Ikke at dette er noe stort problem, men det er jo allerede med 30dager gratis game-play, så hvorfår må jeg da ha VISA? Da lomme boken ligger i bilen, og den er utlånt for dagen, er det mulig å registrere uten VISA osv.? 18 års aldersgrense. De ønsker vel å dempe invasjonen av fjortiser fra WoW
Roberthawkins Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 eller gjør som meg og add et gamecard, måtte ikke adde Visa etc, gamer atm
Looke Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 da må du jo kjøpe et gamecard på forhånd.... Sitter fast på akkurat det samme stedet nå er forbanna mildt sagt, da jeg venta med gamecard siden det fulgte med 30 dagers gametime :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå