Gå til innhold

Hjelp til Flash-meny


Anbefalte innlegg

Hei, driver på med eit skuleprosjekt no for tida der vi skal lage ein heimeside for ei anna elevbedrift på skulen. Så har eg laga ein meny i flash som eg lagra som html fil, la den inn i heimesida (vi bruker FrontPage, skule dritt :() men problemet oppstår når eg skal lage linker på knappene eg laga i flash, fordi i FrontPage kan ein ikkje sjå flashobjekta før ein forhandsviser i IE så eg får ikkje laga link. Må eg då publisere kvar enkelt side for så og lage link i flash? Visst det, noken som veit kommandoen eg skal ta inn på actions for å fikse det?

 

På forhand takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, driver på med eit skuleprosjekt no for tida der vi skal lage ein heimeside for ei anna elevbedrift på skulen. Så har eg laga ein meny i flash som eg lagra som html fil, la den inn i heimesida (vi bruker FrontPage, skule dritt :() men problemet oppstår når eg skal lage linker på knappene eg laga i flash, fordi i FrontPage kan ein ikkje sjå flashobjekta før ein forhandsviser i IE så eg får ikkje laga link. Må eg då publisere kvar enkelt side for så og lage link i flash? Visst det, noken som veit kommandoen eg skal ta inn på actions for å fikse det?

 

På forhand takk :)

 

 

Å lage menyer i Flash er noe av det minst fornuftige som overhode er mulig å foreta seg på web. ;)

 

Problemer er blant annet tilgjengelighet, samt at det er tungvint å oppdatere (noe du erfarer her). Skal du likevel velge å benytte Flash som meny, er du nødt til å ta deg av linkingen inne i Flash- filen.

 

Et godt alternativ til Flash- meny, er å benytte css med bevegelige .gif- animasjoner (eksempelvis ved :hover). :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...