Bjonski Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei, fikk denne mailen i natt. Dear Age of Conan customer. Thank you very much for registering with us. To ensure uninterrupted game time and to unlock any pre-order items, you will need to upgrade your account with a retail box key. Follow these instructions to upgrade your account to the full version: Locate the key at the back of your manual Log in to your account on https://register.ageofconan.com Select the option "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" Enter your key then follow the on screen instructions When this process is complete you are can play continue playing normally, and also claim your pre-order item (if eligble) using the in-game command "/claim". Thank you for purchasing Age of Conan and we look forward to seeing you in the game. Best regards, Funcom Vil det si at jeg ikke kan spille med min EA konto til jeg får boksen?
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Fikk samme mail. Håper jeg kan spille på EA i 10 dager slik jeg har betalt for. Hvis ikke blir jeg enda mer forbanna på treige CDON.
Bjonski Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Samme med komplett.no.. de sendte boksen den 21. mai.. Og det tar minimum 3 dager til Nord Norge.
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kan noen som har mulighet for å sjekke nå se om de får spilt med EA konto?
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Det står på kontosiden at du må oppgradere kontoen for å få spille.
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Og når du prøver å logge inn uten å ha oppgradert hva får du opp da?
Caze Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Alle som har pre-ordered må legge inn nøkkelen som står på baksiden av esken - etter at de har registrert seg med pre-order nøkkelen. Det er hva det betyr. Jeg fikk også den mailen. Endret 23. mai 2008 av Caze
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg vil bare vite om man kan logge inn med kun EA konto og hva man eventuelt får opp som feilmelding hvis man ikke får logget inn. Jeg lever i håpet inntil noen faktisk har _prøvd_ dette og ikke bare lest litt her og der.
Caze Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor trenger du å logge på med EA? Du kan da ikke ha EA uten å ha selve spillet?
Bjonski Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor trenger du å logge på med EA? Du kan da ikke ha EA uten å ha selve spillet? ehm jo... Vi har ikke fått boksen i posten, men vi har EA.. Vi lastet ned spillet. det vi lurer på er om en EA konto kan logge på og spille på EA klienten.
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Åh gud. Slutt å skriv hvis du ikke har peiling. Spillet (CE) er på vei i posten (som pakke, IKKE brev) men jeg får det ikke før mandag siden jeg bor langt nord. EA koden fikk jeg for lenge lenge siden på e-mail fra CDON og har spilt EA siden lørdag.
BrokenTomato Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kommer til å sette meg ned og grine hvis jeg ikke får spillet i dag. Det ble sendt igår fra absoluttspill.no. Bor i Drammen så det er jo håp. =/
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 YESS!!! Hmm.. Skal det kunne gå ann å logge inn med bare EA accounten nå? Fikk akkurat logget inn, og har ikke fått retail enda... EA funker frem til tirsdag
BrokenTomato Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Takk for det. Ser at det står playable til 27/05-08. Ble veldig glad nå!
Ajesto Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Kommer til å sette meg ned og grine hvis jeg ikke får spillet i dag. Det ble sendt igår fra absoluttspill.no. Bor i Drammen så det er jo håp. =/ Var nede på spaceworld nå, jeg og 3 andre sto der, skjønner ikke hvorfor du ikke bestilte i en butikk, da kan man jo hente det på dagen. Uannsett, man må legge inn koden(følger med boksen) på account siden sin, så kan man spille. Endret 23. mai 2008 av Ajesto
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Lett å være etterpåklok. Skal i alle fall ikke forhåndsbestille onlinespill mere. Det er sikkert. Jeg blei heldigvis redda av EA.
BrokenTomato Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kommer til å sette meg ned og grine hvis jeg ikke får spillet i dag. Det ble sendt igår fra absoluttspill.no. Bor i Drammen så det er jo håp. =/ Var nede på spaceworld nå, jeg og 3 andre sto der, skjønner ikke hvorfor du ikke bestilte i en butikk, da kan man jo hente det på dagen. Uannsett, man må legge inn koden(følger med boksen) på account siden sin, så kan man spille. Jeg hadde fått den til release hvis jeg hadde bestilt fra Absoluttspill litt tidligere. Men pga kansellering fra en som skulle selge meg det, fikk jeg ikke bestilt det før på tirsdag. Tror heller ikke jeg hadde fått Pre-Order kodene hvis jeg ikke hadde forhåndsbestilt?
duppsko Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 MEN er det noen EA spillere som IKKE får lagt inn koden de fikk i esken på registersiden? Vet ikke om det er feil med koden min eller om vi ikke får gjort det før EA er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå