Gå til innhold

AoC: The Axemen er nå klare med verdens første Player City!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goons driver på i dette spillet og, de er jo rimelig store i EVE Online :p

Så går det an for en gruppe å ødelegge fiendtlige byggverk etter å ha slaktet nok av forsvarerne? Da hadde man faktisk kunne snakket om pvp med mål og mening.

Skrevet

Jeg lurer på om det blir stort mye å gjøre i AoC om 1-2 uker for hardcore spillere egentlig. Skulle ikke by-bygging ta sykt lang tid og ressurser? Jaja.

Skrevet

Jøss, gratulere so mykje!

Erasus: Kan vel bli same problemet som er i WoW det då. Det tok ikkje akkurat lang tid før hardcore guilda vart ferdig med Black Temple.

Skrevet

Så går det an for en gruppe å ødelegge fiendtlige byggverk etter å ha slaktet nok av forsvarerne? Da hadde man faktisk kunne snakket om pvp med mål og mening.

Vi har også en guild på Fury-EU kalt "Thulsa Goon". :)

Skrevet

Vi har også en guild på Fury-EU kalt "Thulsa Goon". :)

Men det blir ikke like moro når en ikke kan loote corpse til de man ganker slik som i EVE Online da. Hvis det i tillegg ikke går an å rasere fiendens byer/bygninger blir det jo bare enda et Carebear Online.

Skrevet

Vi har allerede hatt det morsomt med å kontrollere alle waypoints i Khopshef Province i et par timers tid, så det skal ikke stå på det :)

Skrevet
Jeg lurer på om det blir stort mye å gjøre i AoC om 1-2 uker for hardcore spillere egentlig. Skulle ikke by-bygging ta sykt lang tid og ressurser? Jaja.

By bygging tar nok mer tid en bare å få opp hver byggning siden hver byggning har 3 "tier" lvl'er :D, men håper AoC har mer krevende endgame en TBC i wow. :p

Skrevet (endret)

Synes det er flott at det er 2 store Norske guilds på samme server. Så blir det stor rivalisering, men samtidig muligheter for samarbeid senere. Gleder meg til jeg skal starte på Fury! Lurer på hvilket guild jeg skal joine, norskt eller ikke. :)

Endret av Digitalsitron
Skrevet

Tingen var vell den at det har vært endel guilds som har vært klare til å sette opp sine byer, men NPC'en som lærte deg "bygnings planene" har vært "bugget" eller slått av og de var ikke funksjonelle før nettopp denne patchen. Godt mulig de fungerte i US men det var hvertfall umulig for oss i EU å få opp en by før vi gjorde, så det er uansett ikke noe galt i det jeg har skrevet i OP.

"Verdens første" kan da gjelde våres Hyboria, sant ;)

Uansett, denne posten samt andre rundt om ble laget etter en bekreftelse fra en dev om hvilken by som kom opp først, og han bekreftet at det var våres by. Så får en spekulere om han da mente i EU eller "overall".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...