StarGazer Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Goonsquad var først! Nei! Min pappa gjorde før alle! Drit lett å slenge ut påstander uten fakta http://www.massively.com/2008/05/21/the-go...-of-conan-city/
Jalladoode Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Goons driver på i dette spillet og, de er jo rimelig store i EVE Online Så går det an for en gruppe å ødelegge fiendtlige byggverk etter å ha slaktet nok av forsvarerne? Da hadde man faktisk kunne snakket om pvp med mål og mening.
Erasus Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg lurer på om det blir stort mye å gjøre i AoC om 1-2 uker for hardcore spillere egentlig. Skulle ikke by-bygging ta sykt lang tid og ressurser? Jaja.
Theoneask Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jøss, gratulere so mykje! Erasus: Kan vel bli same problemet som er i WoW det då. Det tok ikkje akkurat lang tid før hardcore guilda vart ferdig med Black Temple.
Nitrius Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer ja. Ser ut som Axemen blir en stor og mektig guild i AoC også. Stå på!
Digitalsitron Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) En flott begivenhet det der Axemen . Stå på! Endret 23. mai 2008 av Digitalsitron
Loeve Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Goons driver på i dette spillet og, de er jo rimelig store i EVE Online Så går det an for en gruppe å ødelegge fiendtlige byggverk etter å ha slaktet nok av forsvarerne? Da hadde man faktisk kunne snakket om pvp med mål og mening. Vi har også en guild på Fury-EU kalt "Thulsa Goon".
Jalladoode Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Goons driver på i dette spillet og, de er jo rimelig store i EVE Online Så går det an for en gruppe å ødelegge fiendtlige byggverk etter å ha slaktet nok av forsvarerne? Da hadde man faktisk kunne snakket om pvp med mål og mening. Vi har også en guild på Fury-EU kalt "Thulsa Goon". Men det blir ikke like moro når en ikke kan loote corpse til de man ganker slik som i EVE Online da. Hvis det i tillegg ikke går an å rasere fiendens byer/bygninger blir det jo bare enda et Carebear Online.
Loeve Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Vi har allerede hatt det morsomt med å kontrollere alle waypoints i Khopshef Province i et par timers tid, så det skal ikke stå på det
Doffen28 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Dreper kver axemen eg komme øve.....btw... mordi har fått oppp 8 bygninger nå... snart ferdig me tier 1 byen ....
Jagga Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg lurer på om det blir stort mye å gjøre i AoC om 1-2 uker for hardcore spillere egentlig. Skulle ikke by-bygging ta sykt lang tid og ressurser? Jaja. By bygging tar nok mer tid en bare å få opp hver byggning siden hver byggning har 3 "tier" lvl'er , men håper AoC har mer krevende endgame en TBC i wow.
Digitalsitron Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Synes det er flott at det er 2 store Norske guilds på samme server. Så blir det stor rivalisering, men samtidig muligheter for samarbeid senere. Gleder meg til jeg skal starte på Fury! Lurer på hvilket guild jeg skal joine, norskt eller ikke. Endret 25. mai 2008 av Digitalsitron
RichardE Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 http://www.massively.com/2008/05/21/the-go...-of-conan-city/ Hehe sikker at dere var føst? husk at det to dager forskjell Uansett bra jobba vi har fått full tier 1 by Mor'di
oophus_3do Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Tingen var vell den at det har vært endel guilds som har vært klare til å sette opp sine byer, men NPC'en som lærte deg "bygnings planene" har vært "bugget" eller slått av og de var ikke funksjonelle før nettopp denne patchen. Godt mulig de fungerte i US men det var hvertfall umulig for oss i EU å få opp en by før vi gjorde, så det er uansett ikke noe galt i det jeg har skrevet i OP. "Verdens første" kan da gjelde våres Hyboria, sant Uansett, denne posten samt andre rundt om ble laget etter en bekreftelse fra en dev om hvilken by som kom opp først, og han bekreftet at det var våres by. Så får en spekulere om han da mente i EU eller "overall".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå