ole_marius Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 ville det ikke være lurt å legge halve disken til xp, så slipper du å lagre alt på vista?
elo_ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hvis du ikke allerede har det installert, så vil jeg også anbefale at du laster ned og installerer Service Pack 1 til Vista før du avskriver det operativsystemet helt. Det var veldig mange små og store feil som ble rettet da den ble gitt ut. Endret 24. mai 2008 av elo_
luft Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Hvis du ikke allerede har det installert, så vil jeg også anbefale at du laster ned og installerer Service Pack 1 til Vista før du avskriver det operativsystemet helt. Det var veldig mange små og store feil som ble rettet da den ble gitt ut. Ja det har jeg gjort Litt forbedring ble det, men sliter fortsatt med "Comm sourrgate har sluttet å virke" -eller hva det nå var , og "windows utforsker har sluttet å virke" :S I tillegg har klikker MSN hvis jeg prøver å bruke webcam... "Windows live messenger har sluttet å virke"... Jeg gir opp vista!
luft Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 (endret) ville det ikke være lurt å legge halve disken til xp, så slipper du å lagre alt på vista? Hva mener du..? Endret 25. mai 2008 av Even92LN
ole_marius Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 som jeg forsto det skulle du bare gi xp 2 gb av hardisken(e) muligens jeg som bare er helt på jord, men det var det jeg stusset litt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå