HammerBro Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Okei.. Dette spørsmålet er sikkert veldig dumt, men jeg lurer på om det følger med 30 dager fri spilling til orginalversjonen på AoC? Jeg vet at det gjør det på CE, men etter hva jeg har hørt er CE kun for forhåndsbestilling(?) Tenkte på dette fordi det ville vært myyye billigere å kjøpe CE i tillegg til at det følger med mye stuff der.. Takker for alle svar..
tflovik Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Du får 30 dager fri spilling uansett hvilken versjon du kjøper.
Skogslik Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 men må kjøpe gaming card eller bruke visa i tilleg for og få spille.
supra_pete Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Følger med uansett. I tillegg selges CE over disk -uten forhåndsbestilling, da spesielt her i Trondheim hos Spaceworld Torget. MEN, der blir det kø i morgen tidlig... Åpner 09.00, bare å møte opp tidlig...
HammerBro Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ok, tusen takk for svar! Nå slipper jeg å kjøpe game card med en gang Edit: Adidas99: På elkjøp koster det kr 229,- (internettpris) Endret 22. mai 2008 av MatPed
Sollid Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Må jeg kjøpe en måned ekstra Game Time for og få spille spillet??
DNA Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Du må ikke kjøpe den ekstra mnd så lenge du bruker kredit kort så kan du bare cancel subscription før den først mnd er omme hvis de ikke er fornøyd og ikke noe penger blir trukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå