BearThor Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Har nå en AMD 3800+ 32bit singlecore 2 gig ram Ati 1950xt Jeg driver å spiller Age of Conan og har lyst på bedre ytelse. Jeg tenkte da å kjøpe et 9800 skjermkort, men så spørs det jo om jeg får noe bedre ytelse i det hele tatt med den prosessoren? Isåfall hvor mye bedre ytelse? Hvis jeg skal ha ny cpu må jeg ha nytt hovedkort og ram også, så det er derfor jeg tenkte å bare kjøpe skjermkort i første omgang. Noen av dere hardware guruer som kan komme med råd/tips? Hvor mye bedre blir ytelsen med dette skjermkortet sammen med min cpu?
cliffme Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Den cpuen din blir en flaskehals uansett. Mitt tips blir da ny cpu, evnt ny ram dersom det er vanlig DDR du har samt nytt skjermkort. Så spørs det jo hvor mye du vil legge i det.... EDIT: seff nytt HK også... Endret 22. mai 2008 av jij1984
BearThor Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Nå kjører med på low med 10-30 fps. jij1984: Ja forstår det blir en flaskehals, men HVOR stor blir den flaskehalsen?
cliffme Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Så stor at får minimal forskjell, med andre ord ikke kjøp uten at du gjør noe med cpu ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå