Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"trim"-guide til NRS


Anbefalte innlegg

Fant en guide på nsr125.com som viser en måte som viser hvordan man tar ut plumba(?).

 

Jeg lurer på å gjøre dette, men siden jeg ikke har vært alt for mye borti motor før er jeg ikke helt sikker på hva dette er. Ikke forstå det sånn at jeg ikke kan klare det hvis jeg prøver, jeg er godt praktisk annlagt, det er bare at jeg ikke kjenner til teorien.

 

Så det jeg egentlig lurer på da, det er om denne guiden er å annbefale:

 

http://www.nsr125.com/derestrict.htm

 

Er det plumba man borrer ut, eller hva er det egentlig?

 

Hva er den andre greia det står om nedi der.

 

Er dette nok å gjøre, eller burde man gjøre noe i tillegg? Effektannlegg etc. (som sagt, kan ikke teorien :innocent: )

 

Nå er det ikke sånn at jeg skal ha sykkelen til å gå kjempefort, vil bare ha litt å gå på i 100-sona på e18. Har kjørt moped i 45km/t i to år, og opplevd noen skumle episoder med bilførere bakfra der jeg gjerne skulle hatt litt fart å gå på slik at jeg kan "flykte" fra dem... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg har rett i at guiden viser hvordan man banker/borrer ut plumberingen og hvordan man skifter dyse i forgasser?

 

Effektanlegg er noe jeg i utgangspunktet ikke har planer om å sette på, så lenge de-plumbering og dyseskifte klarer seg uten...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...