Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hay. Det har seg sånn at jeg fikk mitt AoC i dag. Installert og hele pakka. Men så kom jeg til den delen jeg skulle starte opp spillet. Skjermen begynder og blinke menst jeg hører lyder i bakgrunnen, etter en stund blir skjermen svart så blir en del av skjermen blå. Etterhvert beveger den blå delen seg over skjermen. Sekunder sener blir nedre del av skjermen lilla. Så kommer det opp noe steinlignende stuff med piler osv. Og deretter kommer det opp noen fjell i bakgrunnen og steinen og noe av de greiene forsvinner men pilene og noen trær står forsatt igjen. Og der stopper dritten. Er det noe galt med min data? Eller er det spillet? Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Prøvd å reinstallere? hvis ikke det funker, er det nok dataen ja Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Reinstallere? Pfft..kommer til og ta evigheter. But okay... Noen andre som har noe som kansje kan hjelpe? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Prøv å gå inn i aoc mappen din og skru av fullscren via simpleconfig.exe Vet ikke om det hjelper da men. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Greit. Skal prøve. Nope, like føkka forsatt... Får vel reinstallere det da om noen andre ikke vet om noe.. Endret 22. mai 2008 av Tashii^^ Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skjer nøyaktig det samme med meg. Oppdaterte nettopp skjermdriverane, men det hjalp ikkje i det heile tatt. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) det samme skjer hos meg også! det forgår faktisk nøyaktig slik trådstarter forklarer det =/ Endret 22. mai 2008 av ==Arty== Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Klarte å få vekk flimringa i begynnelsen ved å stille ned oppløsninga med simpleconfig, men resten e like ødelagt enda. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Klarte å få vekk flimringa i begynnelsen ved å stille ned oppløsninga med simpleconfig, men resten e like ødelagt enda. Jeg har akkurat samme problemet. har en radeon x800 kort i min pc nå Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hvordan skjermkort er det dere har?? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 kanskje dere vil finne noen tips i denne posten: http://vnboards.ign.com/age_of_conan_techn...07377774/p1/?20 Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 ATI Express 200 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) lette lit på nettet og fant dette på ign sin side Edit: woops bellicus var før meg, men jeg finner ikke Local settings i folderen =/ Endret 22. mai 2008 av ==Arty== Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Perfekt...akkurat nå som jeg hadde avinstallert AoC. Får installere det på nytt og teste da.. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 men jeg finner ikke Local settings i folderen =/ (You must enable "view system files" under folder settings to see the path) Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 :O OMFG HURRY THE FUCK UP INSTALL THING! here I see ATI Radeon X800 or something and I am thinking hmmm well I have a ATI Radeon XPRESS 200...thats only 600 off. So I said what the hell. Anything I change I can fix back. NOW here I am and it is working. I mean actually working. As in I can play it Jeg har eksakt samme skjermkort som han. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 men jeg finner ikke Local settings i folderen =/ (You must enable "view system files" under folder settings to see the path) jeg la merke til det bellicus men jeg forstår det ikke lyst til å gi meg en kort breefing? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 men jeg finner ikke Local settings i folderen =/ (You must enable "view system files" under folder settings to see the path) jeg la merke til det bellicus men jeg forstår det ikke lyst til å gi meg en kort breefing? Startmeny, programmer, tilbehør, windows utforsker, gå øverst på utforsker og velg verktøy, scroll ned til mappealternativer. i mappealternativer blar du over til "vis" og scroller ned til skjulte filer og mapper, og så sørger du for at det er krysset av på "vis skjulte filer og mapper". så trykker du bruk. Da burde du være i stand til å se den mappen du er ute etter. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) der ja, Tusen takk Bellicus!! Det funker folkens! men jeg har fortsatt problemer med lyden i introdukjsons filmen, lyden hakker altså vet ikke om dere andre har det? men når jeg kommer til loggin skjermen er lyden ordentlig. Endret 22. mai 2008 av ==Arty== Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå