Gå til innhold

AoC: Problemer @ login screen.


Anbefalte innlegg

Hay. Det har seg sånn at jeg fikk mitt AoC i dag. Installert og hele pakka.

 

Men så kom jeg til den delen jeg skulle starte opp spillet. Skjermen begynder og blinke menst jeg hører lyder i bakgrunnen, etter en stund blir skjermen svart så blir en del av skjermen blå. Etterhvert beveger den blå delen seg over skjermen. Sekunder sener blir nedre del av skjermen lilla. Så kommer det opp noe steinlignende stuff med piler osv. Og deretter kommer det opp noen fjell i bakgrunnen og steinen og noe av de greiene forsvinner men pilene og noen trær står forsatt igjen. Og der stopper dritten.

 

Er det noe galt med min data? Eller er det spillet? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:O OMFG HURRY THE FUCK UP INSTALL THING!

 

here I see ATI Radeon X800 or something and I am thinking hmmm well I have a ATI Radeon XPRESS 200...thats only 600 off. So I said what the hell. Anything I change I can fix back.

 

NOW here I am and it is working. I mean actually working. As in I can play it

 

Jeg har eksakt samme skjermkort som han. :D

Lenke til kommentar
men jeg finner ikke Local settings i folderen =/

 

(You must enable "view system files" under folder settings to see the path)

 

jeg la merke til det bellicus men jeg forstår det ikke :blush:

lyst til å gi meg en kort breefing?

 

Startmeny, programmer, tilbehør, windows utforsker, gå øverst på utforsker og velg verktøy, scroll ned til mappealternativer. i mappealternativer blar du over til "vis" og scroller ned til skjulte filer og mapper, og så sørger du for at det er krysset av på "vis skjulte filer og mapper". så trykker du bruk. Da burde du være i stand til å se den mappen du er ute etter.

Lenke til kommentar

der ja, Tusen takk Bellicus!! :D

 

Det funker folkens! men jeg har fortsatt problemer med lyden i introdukjsons filmen, lyden hakker altså vet ikke om dere andre har det? :( men når jeg kommer til loggin skjermen er lyden ordentlig.

Endret av ==Arty==
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...