Gå til innhold

AOC- password is wrong.


Anbefalte innlegg

Jeg har en preorder acount som jeg har oppgradert til en full account. Jeg får logga inn på ageofconan.com og jeg ser profilen min. Men når jeg skal logge inn på selve spillet så står det at passordet er feil. utrolig irriterende. noen som har hatt samme problem og vet hva som må gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo altså jeg lagde accounten med en key jeg fikk fra gamezone som inkluderer war mammut. Så oppgraderte jeg til full acount med spillet jeg fikk i posten.

Ja, men du betalte ikke 40kr mer for å få spille fra 17. mai? hvis ikke så venter du til kl 00:00 eller litt seinere å ser om du kommer inn;D

Lenke til kommentar
Jo altså jeg lagde accounten med en key jeg fikk fra gamezone som inkluderer war mammut. Så oppgraderte jeg til full acount med spillet jeg fikk i posten.

 

Ah, vel trur det er slik at den nye accounten din avslutter EA, som igjen betyr at du må vente i til imorgen tidlig elns..

 

Jo altså jeg lagde accounten med en key jeg fikk fra gamezone som inkluderer war mammut. Så oppgraderte jeg til full acount med spillet jeg fikk i posten.

Ja, men du betalte ikke 40kr mer for å få spille fra 17. mai? hvis ikke så venter du til kl 00:00 eller litt seinere å ser om du kommer inn;D

 

ja glømte å si det xD men du måtte faktisk betale for EA, så hvis du ikke gjorde det var koden bare til waste.. du beholder mounten di though ;)

Lenke til kommentar
Jeg har en preorder acount som jeg har oppgradert til en full account. Jeg får logga inn på ageofconan.com og jeg ser profilen min. Men når jeg skal logge inn på selve spillet så står det at passordet er feil. utrolig irriterende. noen som har hatt samme problem og vet hva som må gjøres?

 

jepp di har stengt for pre order.

 

Skulle du hatt noe kjangs måtte du sikkert regga preorder key din en uke fø 17 mai for og fått blitt med.

 

Det er feilmeldingen som komme opp med at pasordet ikke er riktig, di slipper ikkke in mer preorder så du må nok vente til i morgen med oss resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...