Rest1peace Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Heisan, det ett par ting jeg er litt usikker på når det kommer til Aoc så jeg lurte på om jeg kanskje kunne få noen svar fra forumet her. 1. Tar det lang tid å levle for eks climbing, stealth og first aid? 2. Går det an å gå mye fritt rundt for eks gå på hustak, klarte fjell etc? 3. Kommer Aoc 23.mai stort sett i alle spillbutikker? Og hvorte kl? Takk på Forhånd=)
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 1.vet ikke 2.Nei 3.tror de fleste selger fra de åpner om morgenen på fredag, enkelte som f.esk. spaceworld selger i natt også. serverne skal åpne en gang på morgenkvisten i morgen, men det er visst litt usikkert nøyaktig hvortid.
kjetilkl Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Du "leveler" stealth/klatring/etc ved å fordele poeng du får tildelt etterhvert som du stiger i level på de forskjellige abilitiene, - nå har ikke jeg kommet så langt, men tror ikke det er noe du trenger å "levele" utover dette...
Lucivere Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 1 - Du putter poeng inn i den enkelte skill. Hva du klarer avhenger av hvor mye poeng du har dedikert til hver. 20 poeng på climb for eksempel vil ikke la deg klatre spesielt mye;) Hva som er maks i hver skill vil øke etter hvert som du blir høyere level. 2 - En bakke som er over en viss % helning vil du ikke kunne klatre opp nei. Hustak o.l. vil være begrenset. Noen steder er det jo nettopp meningen du skal være på taket 3 - Sjekk andre tråder her for mer info om dette.
Rest1peace Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 (endret) Takk for svarene alle sammen=) Endret 22. mai 2008 av Rest1peace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå