Gå til innhold

Tap av programmer ved oppdatering


Anbefalte innlegg

Ser at det er på tide å oppdatere min N95 8 GB. Har dratt det ut en del i tid, fordi jeg har installert et en del programmer som jeg ikke vil miste. Noen er greie å reinstallere, slik som A-sms, men så har jeg Wathcman (et program hvor jeg lagrer ulike koder, passord etc) og en del spill jeg også har betalt for, samt egen laget logo gjennom programmet NokiaLogo.

 

Mister jeg disse programmene om de er lagret på "minnekortet" og ikke i telefonminnet. Ser ikke helt at det er mulig å ta backup av programmer med sikkerhetskopimuligheten i PC-suite. Spør dere fordi jeg ikke finner klare svar på det her i forumet, eller på Nokia sine sider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mister jeg disse programmene om de er lagret på "minnekortet" og ikke i telefonminnet. Ser ikke helt at det er mulig å ta backup av programmer med sikkerhetskopimuligheten i PC-suite. Spør dere fordi jeg ikke finner klare svar på det her i forumet, eller på Nokia sine sider.

Jeg mener jeg stort sett har måttet reinstallere prg. jeg hadde på minnekortet. Men det er jo fort gjort da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...