Gå til innhold

Age of Conan - deres anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Har per øyeblikk en AMD 3200+, 2 gig DDR1 ram og Ati X800 pro. Dette er som dere skjønner, mildt sagt et aldrende system. Har et budsjett på ca. 10 000 kroner for en brand new datamaskin, noen av dere som kan sette sammen et oppsett som vil kjøre

Age of Conan på maksimal oppløsning? Vil ikke spille denne perlen uten å utnytte det fullstendig.

 

På forhånd, takk

 

Ps, har prøvd spillet, det er fantastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For et par dager siden satte jeg opp en dugandes AoC pc for en kompis i samme båt som deg. Den kan du se på her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73028

Den er litt under budsjettet ditt på 10000. Oppsetttet mitt kommer til å koste deg rundt 8000 for å få hjem alle delene, men det gjør vel ingenting.

 

Venter du en uke, til delene ankommer kan jeg tilogmed gi en rapport på ytelsen til Conan, men kan garantere at den pcn jeg har satt opp der kommer til å kose seg med å kjøre Conan. Pcn min i siggen kjører Age of Conan på 1920x1200 med alt på maks (men uten antialiasing) og jeg ligger da på rundt 40-50 fps i day-mode og litt mer i night-mode.

Lenke til kommentar

Takker for forslagene så langt. Vil ikke kjøpe en 'pakke pc', da sjarmen er å sette denne sammen og se at alt funker! Dessuten så kan man velge komponenter på egenhånd, ferdige gameingmaskiner er sjeldent top notch, bortsett fra Alienware da.

 

 

Vifte: Northq Black Magic Flex 850W,Modular,80+ ATX, 135mm Fan

Minne: Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB, DDR2, 2x2GB

Gfx: Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/HDCP

Hovedkort: Gigabyte GA-EP35-DS4, P35, S-775, ATX, Silent Pipe, DES, 2xPCI-Ex16

Prosessor: Intel Core™ 2 Quad Q9300 2.5GHz Socket LGA775, 6MB, 1333MHz, BOXED w/fan

 

Skal vel funke greit det?

Endret av promotheus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...