Gå til innhold

Sendte klagebrev om varefeil - Fikk vare tilbake - Selger mente den "funket"


Anbefalte innlegg

Klagebrevet jeg skrev er i spoileren:

 

 

ORIGINALT KLAGEBREV

 

 

 

***MITT NAVN***

13/05 2008

 

NETSHOP OSLO AS

Stansevn. 27

Oslo

[email protected]

www.netshop.no

 

PROBLEMER MED LOGITECH G9

 

Jeg kjøpte Logitech G9 på the-eXperience i høstferien 2007 (4. t.o.m. 7. oktober). Musen har fungert meget bra hele tiden egentlig, fram til februar 2008. Da begynte musen å koble seg fra usb-utgangen. Man hørte lyden som kommer når du kobler noe ut av usb-utgangen, så noen sekunder senere så kom lyden som kommer når du kobler noe i usb-utgangen. Det skjedde mye en god stund. Helt fram til nå nylig, da sluttet musen å fungere helt.

Jeg har prøvd å bytte usb-port på musa, men til ingen nytte. Har også prøvd å bruke musen på pc-en oppe, men den fungerte like dårlig der. Jeg forventer å få tilsendt en ny mus eller få den musen jeg har reparert.

 

Med vennlig hilsen

***Mitt Navn***

 

***Addressen min***

***Postboks og poststed***

Email: ***

Telefon: ***

 

 

Nå i dag fikk jeg en mail tilbake om musen, om at varen er testet "OK"!

Og ikke bare var den testet "OK", men nå må jeg betale ett gebyr på 350 kr for å få den igjen.

- BILDE AV VEDLEGGET I MAILEN - (Navnet, addressen, postboksen min o.l er blurra bort)

 

Svaret til selgeren etter at musen var "testet"!

 

Jeg har brukt musa på min arbeidsstasjon i 3 hele arbeidsdager uten at jeg har merket at den har merket noe feil med denne. Den har ikke koblet seg fra en eneste gang i løpet av denne tiden. Ingen vesentlige feil funnet.

 

 

Jeg tror rett og slett ikke på at denne personen har testet musen min. PC musa mi har ikke funka ordentlig på pcen min på lenge, og den fungerte heller ikke på pcen til foreldrene mine som er 2-3 måneder gammel. Heller ikke på pcen til kompisen min som er 5-6 måneder gammel. Hvordan "fungerer" den da på hans?

 

Hva skal jeg gjøre med dette? Tips?

 

Mvh

neadii

Endret av neadii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...