Gå til innhold

Nye plugger til under 400,-


Anbefalte innlegg

Skal ha nye plugger til min eminente musikkmaskin w610i. Jeg kan sikkert ikke skvise all verdens lydkvalitet ut av en Walkman-mobil, men noe bedre enn de medfølgende pluggene må jeg ha. De medfølgende er vonde, og jeg blir sliten i ørene av dem. Derfor trenger jeg noen som er behagelige og gjerne kommer med utskiftbare plugger i forskjellige størrelser. Jeg har noen forslag så dere ser hva jeg er ute etter:

Philips SHN2500/00

Skullcandy Smokin Bud Rasta

IceMat Siberia In:Ear Headphones

Philips SHE9600/00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greeit. Noen som har forslag som ikke innvolverer kryptiske amerikanske nettsider, gjerne noe fra Norge eller litt mer kjente steder som Ebay.

Jeg siterer Captain Ødegård om denslags han selv linker til :p

Å taste inn visanummeret på småsider som ser sketchy ut er seff ikke noe man bør gjøre, men såpass burde folk skjønne

 

 

Disse da? De må være noe, hørt mye bra om dem:

Sennheiser CX300

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Greeit. Noen som har forslag som ikke innvolverer kryptiske amerikanske nettsider, gjerne noe fra Norge eller litt mer kjente steder som Ebay.

Jeg siterer Captain Ødegård om denslags han selv linker til :p

Å taste inn visanummeret på småsider som ser sketchy ut er seff ikke noe man bør gjøre, men såpass burde folk skjønne

 

 

Disse da? De må være noe, hørt mye bra om dem:

Sennheiser CX300

 

 

de bruker paypal da din tosk. dummeste posten jeg har sett på lenge

kjøp skullcandy

Lenke til kommentar

Så, så... Ingen grunn til å bli lei seg, Captain Ødegård. Du mener tydeligvis ikke at Skullcandy er toppen, og det kan jeg være enig i. Men hvis det eneste forslaget du har er x3i, så... Er under 18, så da er kanskje ikke oppretelse av paypal-konto det greieste, og faren min er sikkert ikke interessert i det heller.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Da har jeg søkt litt rundt på forumet, og googla. Det virker som om alle er fornøyde med x3i, og mener at de slår cx300 på alt. Selv om Jaben-siden var høl i huet utseendemessig, er visst alle fornøyd med bestillingen sin derfra.

 

Ender nok opp med dem :)

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...