Gå til innhold

Guitar Hero 3 cheat

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Hvis jeg bruker no fail cheaten på guitar hero 3, vil jeg da komme i den "Cheater" sonen, og få Gamerscoren ned til 0 igjen?

EDIT:

fant ut at det var en cheats meny der, så blir vell ikke noe straff:)

Endret av Bruker-127711
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis jeg bruker no fail cheaten på guitar hero 3, vil jeg da komme i den "Cheater" sonen, og få Gamerscoren ned til 0 igjen?

EDIT:

fant ut at det var en cheats meny der, så blir vell ikke noe straff:)

Når det evt. er en bug i spillet eller spillet selv som legger opp til det, så er nok ikke MS ute etter å ta deg. Tviler også på at de er ute etter de som sniker til seg 10-15 horepoeng :)

Er nok de som trikser og mikser med savefiler i stor skala som får smake pisken.

Skrevet

Har et spørsmål ang dette, det er SYKT mange som tar koder på GH3 som f.eks alt fra butikken (da får man flere achievement), er den lovlig å ta? er ikke sånn man blir stempla cheater og mister gamerscoren?

Skrevet

Vil tro at alle cheats som er lagt inn i GH3 er lovlig. Cheats på Xoboxer jo noe spillutviklerne selv lager. Hacking og tukling med spilet via en PC er nok ulovelig for dette er ikke noe som er meningen.

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Henger meg på denne tråden.

Holder det å unlocke cheats en gang, så er de er i cheat-menyen hver gang du starter spillet på nytt?

Lurer også på om det er 100% loving å ha de 'unlocked' når man er tilknyttet live. Virker ikke som folk har noe korrekt svar på det enda.

Del litt erfaring gutta

edit: også lurer jeg på dette med cheats og achievements

Endret av Sadfez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...