Gå til innhold

AoC: Leveringsbekreftelse fra cdon.no (har du fått?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha Cdon er ubrukelig!!! Bestillte CE med en gang det var mulig, fikk mail den 20 om at spillet var levert inn til posten, fikk ikke noen lappe i dag og pakkesporing sier pakken var innlevert den 22. på ettermiddagen. Jaja så ble det ikke noe spillehelg som planlagt....brenn cdon...

Skrevet
Siste nytt for meg:

Vår leverandør har ikke kunnet levere det antall spill som vi har blitt lovet, noe som har gjort at vi har tatt imot flere forhåndsbestillinger enn hva vi kan levere. Da spillet kommer i et begrenset opplag, kan vi ikke garantere at du vil få spillet ved en senere anledning, og vi har derfor blitt nødt til å avbestille din bestilling.

Svarte Fxxxx....

Amatører!!

var det fra CDon?

CDon ja. Jeg har spilt med Early Access så får bare skaffe meg en release utgave en plass. Men mistenker at det ikke er noe sted å finne Collectors Edition lenger :-(

Skrevet

Det finnes ikke engang den vanlige versjonen igjen her hvor jeg bor (en rimelig stor by) så hvis noen i det hele tatt tenker på å finne en av 110k CE til salgs i en vanlig butikk til vanlig pris kan de nok få lov til å drømme videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...