asad Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Mutter kjøpte seg ny telefon, nokia 5200. Nå fant hun ut at kontakt-lita er blitt hel rar ( noe den ikke var på den forrige nokia telefonen ) Navn som feks: Steffen i Brasil , er blitt til, I Brasil: Steffen/1 Sorteringsrekkefølgen er "Fornavn først". Jeg prøvde sim-kortet på min sony erikson og der ble alt vist som det skulle. Er det noen som vet noe om dette her? Mutter skal reise bort om et par dager, og vi sitter og lurer på om denne telefonen må byttes. Hadde satt veldig stor pris på respons/tips
esoteric Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ser det står haster, så mulig dette er litt seint men.... Kontakter -> Instillinger -> Navnevisning -> Her kan du velge Etternavn først eller Fornavn først. Endret 27. mai 2008 av Dain Bramaged
asad Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Ser det står haster, så mulig dette er litt seint men.... Kontakter -> Instillinger -> Navnevisning -> Her kan du velge Etternavn først eller Fornavn først. Vi har prøvd begge instillingene, og i begge tilfellene er kontaktlista i total kaos :S
jokkepokke Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Har du fått fikset det??? for min kontakt liste er også sånn, å er utrolig irriterende. finner liksom ikke igjen folka jeg skal ha tak i
asad Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Har du fått fikset det??? for min kontakt liste er også sånn, å er utrolig irriterende. finner liksom ikke igjen folka jeg skal ha tak i Nei, fant aldri ut av det. Merkelige greier..
Merken Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg tipper at kontaktene er kopiert inn fra SIM kort, eller ligger på SIM kortet? Da blir det slik.
jokkepokke Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 hvorfor blir det sånn på nokia'n og ikke på sony ericsson?? er det noen mulighet for å fått fikset det, eller må jeg lage alle kontaktene på nytt?
asad Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Jeg tipper at kontaktene er kopiert inn fra SIM kort, eller ligger på SIM kortet? Da blir det slik. De er kopiert fra sim kort ja, men ligger på telefonen. Var ikke sånn på de 2 sony ericcson telefonene testa. Svakt av nokia dette her må jeg inrømme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå