Gå til innhold

AoC: Kan man fortsatt forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Jeg har lest mange steder at man ikke kan forhåndsbestille aoc lenger, mens sider som absoluttspill.no reklamerer med at du fremdeles får pre-order tingene. :ohmy:

noen som vet om det stemmer, eller at jeg bare ender opp med å ikke få eposten med mammoth-koden?

ser og at elkjop.no nå selger den vanlige versjonen av spillet, men der står det ingenting om pre-order items. Er egentlig kun absoluttspill som fremdeles reklamerer med det..

 

noe hjelp? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lest mange steder at man ikke kan forhåndsbestille aoc lenger, mens sider som absoluttspill.no reklamerer med at du fremdeles får pre-order tingene. :ohmy:

noen som vet om det stemmer, eller at jeg bare ender opp med å ikke få eposten med mammoth-koden?

ser og at elkjop.no nå selger den vanlige versjonen av spillet, men der står det ingenting om pre-order items. Er egentlig kun absoluttspill som fremdeles reklamerer med det..

 

noe hjelp? :)

Du får Mount visst du berre forhåndsbestiller. Er du rask så får du Mounten! :) Resten av det du spør om er eg ikkje så sikker på. Er ikkje så enkelt å tolke all infoen som har komt i frå Funcom synst eg.

Lenke til kommentar

Tror en kompis av meg forhåndsbestilte spillet fra Absoluttspill i dag. Ikke helt sikker på om han får med mount og greier, men jeg regner med det.

Er du kjapp, kan det godt hende at det er mulig.

 

Så vidt jeg vet, sender Absoluttspill ut Age of Conan i morgen (i dag for de som er berørt av flystreiken i nord), slik at det er hos deg til release-dato.

Lenke til kommentar
Hvordan mount er det mulig å få hvis man ikke har pre-order mounten? Og er det noen som vet om det blir vanskeligere/tar lengre tid å skaffe seg normal mount?

 

 

tror bare det er hest.

den må du kjøpe for `gold` jo raskere du vil ha desto dyrere.

 

 

kriss33: du skal få en mail. kommer antaglvis i morgen viss du ikkje har fått den enda.

Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestillte fra absoluttspill.no i dag for å få preorderitemene. Er det meningen at jeg skal motta noe mail om preorderitems da? Eller får jeg de "i posten" sammen med selve spillet?

 

Tror ikke det. Jeg bestilite også fra AS for ikke så lenge siden, men jeg har heller ikke mottat noe mail ang. akkurat det. Tror likevel det skal gå an å skrive /claim inne i spillet for å få opp en oversikt av hva du har av goder som fulgte med forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestillte fra absoluttspill.no i dag for å få preorderitemene. Er det meningen at jeg skal motta noe mail om preorderitems da? Eller får jeg de "i posten" sammen med selve spillet?

 

Tror ikke det. Jeg bestilite også fra AS for ikke så lenge siden, men jeg har heller ikke mottat noe mail ang. akkurat det. Tror likevel det skal gå an å skrive /claim inne i spillet for å få opp en oversikt av hva du har av goder som fulgte med forhåndsbestilling.

 

Så vidt jeg vet må du registrere deg med en pre-order kode på funcom. Denne koden skal du få på mail fra den aktualle nettbutikken :) men tror det er mange som måtte sende en mail og spørre om koden

Lenke til kommentar

Jeg bestilte nettopp fra Elkjøp, så de har ikke stengt av enda. Synes å huske å se i en eller annen tråd her at de skal sende ut i morgen (onsdag), så jeg regner med at alle som bestiller derfra før formiddagen i morgen også har mulighet til å skaffe det innen fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...