Morten K Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Min er en laptop så det er klart. Har laptop jeg også. På den er det F2 for bios og F12 for bootmenu. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Tempozzz !Siden autorun på xp cd,n starter fra Vista - hvorfor kjører du ikke XP installasjonen derfra ? Når jeg er i vista altså på skrivebordet og så setter i plata så kommer det opp en beskjed. Dette er beskjeden: "Velkommen til Microsoft Windows xp Hva vil du gjøre? :Installere windows xp ( Dette står med svak skrift og det skjer ingenting hvis jeg trykker på den) :Lære mer om innstallasjonsprosessen :Utføre flere oppgaver :Kontrollere systemkompatibilitet" Problemet er at det går ikke ann å trykke på "installere windows xp" det står også med svak skrift, skjer ingenting hvis jeg trukker på den. Men de andre valgene går ann å trykke på. Så dette er litt rart altså. Lenke til kommentar
Darkling22 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Høyreklikk på cd/dvd stasjonen og velg Open. Se om du klarer å åpne Setup filen derfra. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har du mulighet til å prøve med en annen cd-rom? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 cd-rommen funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå