Gå til innhold

Snakk om abonnementer


Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen tråd som gikk på bare på en ren diskusjon om abonnementer.

Jeg tenkte da at det kunne vært greit med en tråd der folk kunne fortelle litt om gode abonnementer og hvilke brukere de passer best til, er greit og vite synes jeg.

 

 

Mitt bidrag:

 

Djuice Non Stop:

 

Dette er diverse tjenester som du kan ha helt gratis i dette abonnementet, prisene som står gjelder for etableringen og månedsprisen. Som dere kan se er alt gratis, men dette avhenger jo også på om telefonen din støtter tjenestene.

 

GPRS Gir deg rask og mer effektiv dataoverføring og lar deg være oppkoblet hele tiden.

0,00 0,00

 

Konferanse Sett opp en mobilsamtale med flere deltagere enkelt og effektivt.

0,00 0,00

 

MMS Send og motta tekst og bilder i en og samme melding

0,00 0,00

 

Samtale venter Med Samtale venter går du ikke glipp av viktige telefoner, selv om du sitter opptatt i en annen samtale.

0,00 0,00

 

SMS Enkel, rask og rimelig kommunikasjon.

0,00 0,00

 

SMS fra Outlook Send tekstmeldinger rett fra Outlook

0,00 0,00

 

Viderekobling Du kan viderekoble mobilen din hvor du vil.

0,00 0,00

 

WAP Gir deg tilgang til mobilt internett.

0,00 0,00

 

Her er de generelle månedsprisene og takstene:

 

Månedsavgift uten telefon

Månedspris: 299

Minuttpris: 0,89

SMS : FRI SMS*

Inkl SMS : FRI SMS*

MMS : FRI MMS*

Oppstart : 0,59

MSN : FRI MSN

 

* Dette gjelder da sendt fra Norge til norske mobiler.

 

Jeg mener at dette abonnementet passer for de som sender så mye SMS og MMS slik at det blir lønnsomt for dem. Jeg bruker dette abonnementet selv, jeg er meget fornøyd med telenor sin kundeservice og de er veldig flinke når det kommer til å forklare det du lurer på slik at du ikke føler deg lurt av dem. Men jeg synes netcom også har et bra abonnement for de som liker å sende SMS og MMS, for dette er både billigere i ringepris og månedspris, men jeg er så fornøyd med telenor at jeg velger deres abonnement Non Stop foran netcoms FreeText.

Endret av Hypernurket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare påpeke at du glemte å skrive mnds pris på abo.

 

Selv bruker jeg Tele2 Champion, kjøpte det for 3år siden ca. Og jeg må si meg veldig fornøyd. Lave ringe og meldingskostnader, men dyrt om du skal bruke den til å surfe.

 

Jeg har mnds pris på 79kr men nå er den vel 100kr, og dette beløpet kan du bruke. Ganske genialt.

Lenke til kommentar

Ah, har fikset det nå.

 

Okei, jeg er ikke det mennesket som surfer så mye.

 

Men hva mente du med månedsprisen på 100, og at du kunne brule det ?

Synes dette hørtes ut som ett flott abonnement, men jeg tror kanskje at jeg personlig ville passert en god sum på 500 i måneden da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...