shiveringisles Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hei alle sammen. Jeg er på utkikk etter et spill som kan erstatte TES:IV Oblivion. Jeg er veldig lite oppdatert på spill-fronten, og begynner å bli fryktelig lei av det geniale spillet - The Elder Scrolls IV Oblivion. Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som kan anbefale meg et liknende spill? Jeg liker adventure-stilen til TES. Beklager om dette er besvart hundre ganger før, jeg så igjennom litt på tråden "ditt favorittspill på PC", eneste jeg fant der som kanskje kan erstatte TES var Neverwinter Nights (2)? Men vær så snill, hjelp meg å finne et liknende spill På forhånd takk! Mvh, Shiveringisles
ShampooMacTavish Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 TESIII: Morrowind? Litt utdatert grafikk men med noen mods (som du kan fnne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=274266 ) kan det bli riktig pent. Anbefales på det varmeste!
MrL Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 For å si det sånn, det finnes ikke! Aldri har jeg opplevd et mer genialt rollespill enn Oblivion, såklart finnes det andre bra spill der ute som f.eks The Witcher, men en ersatter for Oblivion finner du ikke! Kanskje rollespill som kom ut på sin tid var bedre, men ingen rpg i dag er så bra som oblivion
Legolin Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hei alle sammen. Jeg er på utkikk etter et spill som kan erstatte TES:IV Oblivion. Jeg er veldig lite oppdatert på spill-fronten, og begynner å bli fryktelig lei av det geniale spillet - The Elder Scrolls IV Oblivion. Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som kan anbefale meg et liknende spill? Jeg liker adventure-stilen til TES. Beklager om dette er besvart hundre ganger før, jeg så igjennom litt på tråden "ditt favorittspill på PC", eneste jeg fant der som kanskje kan erstatte TES var Neverwinter Nights (2)? Men vær så snill, hjelp meg å finne et liknende spill På forhånd takk! Mvh, Shiveringisles Hei! https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11192702 Ta en titt på mitt forrige inlegg, der er det mange som kanskje ikke kan erstatte det fult. Men iallefall gi deg en god spilloplevelse. jeg har selv testet alle, og de er meget bra alle sammen! Og jeg er i utgangspunktet ganske kritisk når det kommer til rpg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå