Haglo Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Du skjønner, jeg lastet ned diablo2 + excpansion CD-en, men jeg vet absolut ikke hvilket program jeg skal bruke for å innstalere det. Noen som kan hjelpe?
Legolin Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Du skjønner, jeg lastet ned diablo2 + excpansion CD-en, men jeg vet absolut ikke hvilket program jeg skal bruke for å innstalere det. Noen som kan hjelpe? Ja, jeg skjønner Har du lest reglene for forumet? Siden du har lastet det ned (ulovlig?) så kan jeg ikke hjelpe deg. Siden jeg tipper at jeg kommer til å få en straff til.. Men du kan jo begynne med å si hvilken filtype det er... Endret 19. mai 2008 av Legolin
Haglo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Faen sorry. Glemmer sånt. Det er en ISO-fil
Legolin Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Faen sorry. Glemmer sånt. Det er en ISO-fil Det er greit Men har du lastet det ned via steam eller via the p*rate bay?
Haglo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Ja, fant ut hva jeg skulle bruke. Men nå funker ikke cdkeyen :S
Legolin Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ja, fant ut hva jeg skulle bruke. Men nå funker ikke cdkeyen :S Jeg kan ikke hjelpe deg med mindre du har KJØPT spillet... Og det kan ingen andre heller, siden vi kommer til å få en straff... Endret 19. mai 2008 av Legolin
Exxia Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kontakt support om du ikke har gitt deg ut på de ulovlige stier.
ttt Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Piratkopiering er fy, fy. Tråden blir derfor stengt.
Anbefalte innlegg