MrLuni Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Nå har jeg bare en lvl17 POM, men ser ut som at den sparker litt fra seg Hvilken class gjør mest skade/dps?
DirtyBit Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) noen som har peiling på hva som er best for pvp mellom priestess of mitra eller tempest of set? Testa aldri de 2 klassene når jeg spilte i beta :< Endret 19. mai 2008 av MrDarkey
MrLuni Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 har POM nå, og kan ikke klage i pvp, men kommer jo ann på sener lvl og da lvl 19 nå
DNA Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Mest burst damage = Assassin Mest ranged damage = Demonologist
Gnimmels Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 noen som har peiling på hva som er best for pvp mellom priestess of mitra eller tempest of set? Testa aldri de 2 klassene når jeg spilte i beta :< Er vel ingen som helt vet hvordan endgame pvp blir, men det virker som om ToS har noe mere damage output, mens PoM har mer CC... Begge er vel rimelig squishy:P Noen som vet om det å ha skjold som healer vil ha mye å si? Er skjoldblokking aktivt/realtime, sånn som våpensvinging?
PinneVed Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Du kan forandre shieldingen din ja, ctrl + 1, 2, 3 osv. men selve skjoldet rører ikke på seg. Er vel litt som skjold i wow, mer defence og stats men mindre skade fra 1h.
MysticoN Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Ganske sikker på at det er assasin. som jeg har hørt så er det Assasin som gjør mest singler target skade, menst barbar som har mest AOE skade. sier ikke at dette er fakta, noe jeg har hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå