Gå til innhold

Windows Utforsker har sluttet å virke.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg har Windows Vista Ultimate med SP1. Og på ein oppstart kom det meld att eg hadde virus, eg huske ikkje ka for eit det var men det var no eit :ermm: eg hadde avast 4.8 pro. Rett etterpå kom det ein meld om att Windows Utforsker har sluttet å virke. Eg venta litt og den samme meldingen kom igjen, å eg blei ganske irritert, men eg veit ikkje ka som gjør det. Kanskje det e det viruset eller eit anna programm eg har på pcen, eg har ikkje peiling :whistle:

 

Mvh

 

Kjellis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok viruset som har rotet til noen registerverdier. Kjør en repair install av Vista.

 

Men anbefalt at du tar å starter opp maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk, og scanner gjennom PC-en med en online virusscan, før du gjør det. Kan anbefale safety.live.com eller housecall.trendmicro.com

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Er nok viruset som har rotet til noen registerverdier. Kjør en repair install av Vista.

 

Men anbefalt at du tar å starter opp maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk, og scanner gjennom PC-en med en online virusscan, før du gjør det. Kan anbefale safety.live.com eller housecall.trendmicro.com

 

 

Hadde lyst å prøve OneCare skanner jeg og. I sikkerhetsmodus kjørte i 13 timer uten å bli ferdig!

 

 

Hva kan det være her at jeg ikker kjønner hva dette er?

 

Mvh rstrr

Endret av rstrr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...