Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Har sett at når man går i sånne instance, så kan man velge mellom Normal og Epic. hva er forskjellen på de 2? og noe jeg syntes var rart: Første gang jeg kom til de øyene utenfor Tortage, der man quester, så var alle playerene sånn at man ikke kunne angripe hverandre, men plutselig så ble alle sånn som mobs, at man ser navnet er rødt, og man kunne angripe hverandre. hva skjedde?
Banandan Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Epic = Mobsene er mye hardere, du kan ikke soloe de for å si det sånn, ikke om de er på din egen lvl iallefall. De gir bedre xp også mener jeg. Angående det andre spørsmålet er det fordi du spiller på en PvP server. Tortage er en av de meget få plassene du er "trygg".
Neppe Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 De har også veldig mye mer loot, kanskje ikke bedre, men en god del mer og hyppige drops.
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Angående det andre spørsmålet er det fordi du spiller på en PvP server.Tortage er en av de meget få plassene du er "trygg". Ja, men de var "venlige" en god stund, og plutselig så ble navnene skiftet fra grønn til rød. Har det noe med lvl å gjøre? at man kanskje ikke kan bli angrepet eller angripe før man er i en spesiel lvl?
LuggagE Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Det første stedet det er PvP (for PvP-servere) er White Sands Isle - dette er et relativt stort område hvor mange, mange quests gjennomføres. Man kan komme seg dit veldig tidlig (level 5+ tror jeg), men det lønner seg å vente litt da det ofte blir mye ganking. Når man er ferdig med Tortage (etter level 20) er det PvP overalt (for PvP-servere) utenom i byer. EDIT: Det å dra til White Sands Isle er helt valgfritt, de eneste påkrevde questene du må gjøre der er når det er natt (når du endrer til natt kan du følge ditt Destiny-quest, som foregår uten andre spillere), og da er det ikke noen andre spillere der. Endret 19. mai 2008 av LuggagE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå