Gå til innhold

Kritikk til spillmodding.no redesign


Anbefalte innlegg

Hey,

Driver for tiden å redesigner spillmodding.no, og vil gjerne ha kritikk på utseende. Redesignet ligger her:

 

http://www.timespin.net/spillmodding/

 

 

Ting som mangler: Media og Finn Arbeid siden, men de vil følge samme design, samt at forum og wiki siden ikke har fått design på seg enda (ergo ingen linker tilbake til hovedsiden).

 

Vi vil flytte over siden til den hosten når designet er ferdig, da vår gamle host har problemer med MySQL database som detter ut når den føler for det og ingen mulighet til å ta backup, og phpBB admin-panelet har blitt ødelagt så spamboter tar over forumet vårt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oxaren: Jeg liker stilrene design, mer fokus på tekst enn designet rundt. Som Syvertsen (og brukerne ifra spillmodding.no) har påpekt så blir den litt for ren siden det ikke er noe på sidene, men vet ikke helt hvordan jeg skal få til noe på sidene uten at det ser stygt ut eller ødelegger for fargene. Dilemma :p

 

Stian: Tyngde på bildet? Kan du forklare litt bedre? Om du mener placeholderen til slideshowpro, så vil den bli byttet ut etter at vi får flytta domenenavnet.

 

Syvertsen: Siden er midtstilt, så teknisk sett er den like tom på begge sider :p men forstår hva du mener, har fått tilbakemelding ifra andre at den blir ganske tom på sidene, så skal se hva jeg får til. Kom gjerne med forslag.

Lenke til kommentar
Syvertsen: Siden er midtstilt, så teknisk sett er den like tom på begge sider :p men forstår hva du mener, har fått tilbakemelding ifra andre at den blir ganske tom på sidene, så skal se hva jeg får til. Kom gjerne med forslag.

Menyen veier opp på høyre siden, så det ser litt ut som den tipper. Er usikker på hva som hadde sett best ut, om en bakgrunn eller sideramme med grafikk hadde fylt opp. Tror du bare må prøve deg frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...