FenrisC0de Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Ble litt kinkig emnetittel dette her, men her er problemet. Jeg har en Age of Conan konto som har early access men som ikke er Collectors Edition Så har jeg en Age of Conan som ikke har Early access men som er Collectors edition.. Hva kan jeg gjøre? Takker
-=Toasted=- Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Early access nøkkelen er ikke bundet til verken CE eller normal edition før du tastet inn retail key.
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Skrevet 18. mai 2008 Ja, men jeg bruker early access på den som ikke er Collectors Edition nå, så det løpet er på en måte kjørt.
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 neida, du må vel skrive inn cd-keyen til spillet du får inn på den kontoen du har nå, så løpet kan vel ikke være kjørt siden ingen har cdkey eller spillet enda..
FBEN Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Din konto er ikke bundet til noen bestemt utgave av retail AoC. Preorder key angir kun hvilken mount du får, og ikke om du har bestilt CE eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå