Gå til innhold

AoC: Energi på "Downloading patch information..."?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang jeg skal inn å spille har jeg enorme problemer med å komme forbi "Downloading patch information...", noe som jeg alerede har blitt lei av. Hvordan kan jeg fikse dette eller er det Funcom som tuller for mye? Er det snakk om et kø-system?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hver gang jeg skal inn å spille har jeg enorme problemer med å komme forbi "Downloading patch information...", noe som jeg alerede har blitt lei av. Hvordan kan jeg fikse dette eller er det Funcom som tuller for mye? Er det snakk om et kø-system?

Det KAN være et problem relatert til firewallen din , Funcom er på saken sies det .Prøv skru av firewallen og se hva som skjer.

Jeg har selv Norton og det virker fint hver gang , aldri hatt noe tull med dette .

Skrevet

Det kan være at patch serverene deres er under mye stress, og at du bare må prøve flere ganger før det går igjennom(Eller vente til den prøver på nytt av seg selv)

Skrevet

Virker som det er et kø system. Jeg og en venn testet det. Jeg joinet først, og ble stående med venting. Han venter i noen minutter samme tingen. Jeg kommer inn ca. 1-2 min før han. Så er nok kø system mot patche serveren dems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...