Nuntun Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hei.. Jeg er litt sent ute, så jeg begynner å bli desperat.. Jeg ønsker å forhåndsbestille AoC collectors edition, men finner det ingen plasser. Så spørsmålet mitt er om noen vet noen nettsider/butikker som fremdeles ikke er utsolgt for denne pakken?
them33p Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det ser ut som at elkjøp forsatt har den på sin nettbutikk http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID=
Drunk_Panda Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 jeg skjønner seriøst ikke hvordan elkjøp har kjøpt så mange CE, de har jo hatt på lager i ukesvis. Hadde ikke overrasket meg hvis det plutselig viste seg at de hadde fått inn mange flere ordre enn de hadde av CE's ...
galskab Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 PLayX.no har fått vite at alle Collectors editioene har blitt utsolgt; Vi har pr. 14.05.08 fått vite at tilgangen til forhåndsspilling på Age of Conan er blitt ”utsolgt” slik at det ikke lenger vil være mulig å registrere seg for å forhåndsspille fra 17. mai. Dette gjelder fra d.d.
Skogslik Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 elkjøp var jo utsolt før i dag :S eg bestillte derfra i går, da hadde dem.
Kheiron89 Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har bestilt fra Elkjøp i dag. Syntes det er merkelig selv at de fortsatt har tilgang på Collectors Edition.
Nuntun Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 hehe.. jeg skulle bestille nå, men heg har verken visa eller mastercard Kan dessverre ikke få tilsendt det i postoppkrav.. Tror jeg får smiske litt med mamma i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå