Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Korrupte filer på WD MyBook. Er håpet ute?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Min bror har en WD MyBook som brukes som ekstern lagring til en PS3 (full av filmer og musikk). Han skulle rydde på maskinen sin her om dagen, og flyttet endel PC-filer over på MyBook-en. Når han skulle hente dem ut igjen, oppdaget vi at alle filene som lå i backup-mappen er korrukte. Alle filer og mapper har navn med merkelige tegn, og størrelsene på filene som oppgis er ikke korrekte. Er bare masse mapper med navn ala. "*&/[email protected]#s".

 

Er det noe håp om å redde disse dataene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har han koblet ekstern til PS3 i mellom?? viss så kan dette være grunnen til de rare filnavnene!!

Da kan man kansje få tak i filene over nettverket, viss ps3 funker på nettverk med pc da..

Kan ikke så mye om PS3, da jeg ikke har en selv. men tanken bare slo meg!

 

Håper det løser seg! :)

Lenke til kommentar
Har han koblet ekstern til PS3 i mellom?? viss så kan dette være grunnen til de rare filnavnene!!

Da kan man kansje få tak i filene over nettverket, viss ps3 funker på nettverk med pc da..

Kan ikke så mye om PS3, da jeg ikke har en selv. men tanken bare slo meg!

 

Håper det løser seg! :)

 

Ja, MyBooken har vært koblet til PS3-en i mellomtiden. Mens den har vært tilkoblet PS3en, har han kjørt både system backup (av PS3-systemet) samt firmware-updates. Så er helt tydelig at det er PS3-en som har rotet det til.

 

Vi prøver med programmet Active File Recovery nå, tar et par timer å scanne disken for problemer. Forhåpentligvis finner den filene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...