Gå til innhold

AoC: Ikke lenge igjen nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg gått glipp av noe her?

Ja du har gått glipp av noe. Sommertid... som det står skrevet om mange andre steder på forumet her er har vi nå GMT + 2 grunnet sommertid. Altså spillet starter 19:00.

 

Gleder meg til å spille. Synd det offisielle forumet er nede... det er vel ikke så godt tegn :-)

Lenke til kommentar
Det jeg ennå ikke har forstått er at alle sier at serverene åpnes i denne tidssonen klokken 19:00 mens det offisielle tidspunktet er 5pm GMT, som blir 18:00 i Norge

 

Har jeg gått glipp av noe her?

 

sommertid, så må legge på en time ekstra;)

 

Edit: aCa var før meg:P

Endret av swirz
Lenke til kommentar
Fikk logget inn en liten stund men ikke lengre enn til at jeg prøvde velge server og trykka create men fikk beskjed om at jeg har feil verson av klienten.

Det skal gå ann å velge server og lage char nå. Du kommer bare ikke inn i selve spillet.

 

Hvis du får beskjed om feil versjon av klient så må du manuelt åpne ConanPatcher.exe som ligger i Age Of Conan katalogen. Ved å hente ned patch ved hjelp av denne vil du kunne lage char, og være klar til å spille.

Lenke til kommentar
Fikk logget inn en liten stund men ikke lengre enn til at jeg prøvde velge server og trykka create men fikk beskjed om at jeg har feil verson av klienten.

Det skal gå ann å velge server og lage char nå. Du kommer bare ikke inn i selve spillet.

 

Hvis du får beskjed om feil versjon av klient så må du manuelt åpne ConanPatcher.exe som ligger i Age Of Conan katalogen. Ved å hente ned patch ved hjelp av denne vil du kunne lage char, og være klar til å spille.

 

Du hadde helt helt rett! Takker :) Lasta ned noen små patcher til, merkelig at de ikke kom opp når jeg starta spillet. Authenification servern er nede fortsatt da :p

Endret av Dobbelmoral
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...