Gå til innhold

Hvilken Xbox 3060 bør jeg ta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det spørs jo. Har du tenkt til å laste ned Xbox-spill (spill fra den originale Xbox-en) via Live er det en fordel med stor harddisk, og dermed vil Xbox 360 Elite være det beste valget. Ellers er det ingen forskjell mellom Elite-utgaven og Pro-utgaven- Bortsett fra fargen er det nemlig kun harddisk-størrelsen som skiller dem. Så hvis du ikke har tenkt til å laste ned originale Xbox-spill, eller kjøre filmer og musikk fra harddisken på 360-en er det ikke noe poeng i å kjøpe Elite.

 

Valget mellom Elite og Pro handler kun om hvor mye plass du eventuelt føler du trenger, 120GB vs 20GB. Arcade-utgaven kan du så og si bare glemme med en gang. Med mindre du er helt sikker på at du ikke skal spille online, ikke vil ha oppdateringer til spill, og mener at plassen på memory-cardet holder til alle save-game-ene dine. Så Pro-utgaven (pass på at du får pro (med HDMI og Falcon-prosessor), ikke Premium (Unten HDMI og den gamle prosessoren) om du velger å kjøpe Pro-utgaven.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Vel, det spørs jo. Har du tenkt til å laste ned Xbox-spill (spill fra den originale Xbox-en) via Live er det en fordel med stor harddisk, og dermed vil Xbox 360 Elite være det beste valget. Ellers er det ingen forskjell mellom Elite-utgaven og Pro-utgaven- Bortsett fra fargen er det nemlig kun harddisk-størrelsen som skiller dem. Så hvis du ikke har tenkt til å laste ned originale Xbox-spill, eller kjøre filmer og musikk fra harddisken på 360-en er det ikke noe poeng i å kjøpe Elite.

 

Valget mellom Elite og Pro handler kun om hvor mye plass du eventuelt føler du trenger, 120GB vs 20GB. Arcade-utgaven kan du så og si bare glemme med en gang. Med mindre du er helt sikker på at du ikke skal spille online, ikke vil ha oppdateringer til spill, og mener at plassen på memory-cardet holder til alle save-game-ene dine. Så Pro-utgaven (pass på at du får pro (med HDMI og Falcon-prosessor), ikke Premium (Unten HDMI og den gamle prosessoren) om du velger å kjøpe Pro-utgaven.

 

Jeg tror jeg skal laste ned spil men hva heter den valnlige Xboxen, heter den live?

jeg har hvertfall planlagt at jeg skal laste ned spill så jeg går for det.

Lenke til kommentar

Altså. Forrige generasjons Xbox-en het rett og slett "Xbox". Litt informasjon om konsollen finner du her. Denne kom ut i USA i 2001. Denne generasjonen Xbox heter "Xbox 360". Mer informasjon her. Desverre har ikke Xbox 360 full bakoverkompabilitet med Xbox, og dermed vil ikke alle Xbox-spill fungere på Xbox 360. Men det er derimot mange Xbox-spill som gjør det, og noen av dem er tilgjengelige fra Xbox Live. Xbox Live er navnet på online-tjenesten Microsoft har på Xbox og Xbox 360. Her kan du sette opp en online profil, spille online (Xbox Live Gold, koster penger), laste ned demoer, trailere, filmer, spill og annet. Mer informasjon her.

 

Håper dette klarte litt opp i sakene. :-)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
En premium/pro er vel optimalt for de fleste.

Bare ikke kjøp arcade

 

Arcade funker kjempebra. Hvis du ikke har tenkt å fylle den opp med demoer, forskjellige filmer og stuff da. Men liksom, hva har vi pc til? :) 256mb minnekort følger med, holder i massevis til forskjellige themes, bilder og saved games:)

Lenke til kommentar
Altså. Forrige generasjons Xbox-en het rett og slett "Xbox". Litt informasjon om konsollen finner du her. Denne kom ut i USA i 2001. Denne generasjonen Xbox heter "Xbox 360". Mer informasjon her. dessverre har ikke Xbox 360 full bakoverkompabilitet med Xbox, og dermed vil ikke alle Xbox-spill fungere på Xbox 360. Men det er derimot mange Xbox-spill som gjør det, og noen av dem er tilgjengelige fra Xbox Live. Xbox Live er navnet på online-tjenesten Microsoft har på Xbox og Xbox 360. Her kan du sette opp en online profil, spille online (Xbox Live Gold, koster penger), laste ned demoer, trailere, filmer, spill og annet. Mer informasjon her.

 

Håper dette klarte litt opp i sakene. :-)

 

 

Tusen hjertelig takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...