kloningen Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Heihei OT folk Kom over geniale nettsamfunnet www.twitter.com idag Det er meeeget simplisert versjon av facebook da. Det eneste du gjør er å skrive hva du gjør osv, hvis du har mange såkalte "followers" kan dette fort bli sosialt og hyggelig:P Jeg suger på å forklare ting så.. www.twitter.com og http://www.twhirl.org/ Genial twitter klient. Jeg heter iThomas på twitter, følg meg, så følger jeg deg :] Endret 28. juni 2008 av ThomasT-93
lokeland Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hvorfor følge folk om man ikke kjenner dem eller har en interesse for hva de driver med? Definér hvorfor dere bruker Twitter.
kloningen Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Bump... Glisevask: -Er jo litt morro å se hva andre folk driver med :] Desutten.. Hvordan skal vi finne ut om det de skriver er interessant for oss eller ikke uten å ha sjeket innom først? ;O
rhymenocerous Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Heter eggenn. Har ikke kommet med spesielt mange updates, men det blir vel en del framover nå.
kloningen Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 La til deg, det merket du sikkert :] Hvis dere har en Jailbreaket iPhone eller iPod Touch anbefaler jeg klienten "Twinkle" Den har en locate funksjon som lar deg filtrere søket ditt på avstand, fra 1-100 mil.
Svar Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Gammel tråd, men jeg kjører på. Jeg er også på twitter nå, dere finner med som"svar" der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå