tobbe667 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjøpte meg GTA 4 i dag. Startet min 60gb ps3 opp på vanlig måte, og puttet spillet i. Først kom den vanlige Playstation 3 logoen opp, så ble sjermen svart. Etter noen sekunder kom det opp mange hvite streker på den øverste delen av sjermen, og maskinen begynte å lage uvanlig rare lyder. Ventet litt, tok ut spillet og prøvde på nytt. Akkurat det samme skjedde 3/4 ganger! Noen som vet hva problemet kan være?
BaronSlask Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjøpte meg GTA 4 i dag.Startet min 60gb ps3 opp på vanlig måte, og puttet spillet i. Først kom den vanlige Playstation 3 logoen opp, så ble sjermen svart. Etter noen sekunder kom det opp mange hvite streker på den øverste delen av sjermen, og maskinen begynte å lage uvanlig rare lyder. Ventet litt, tok ut spillet og prøvde på nytt. Akkurat det samme skjedde 3/4 ganger! Noen som vet hva problemet kan være? Har vært en del problemer med GTA4 og 60 GB versjonen. Har du PS3-en din på nett? Har du nyeste patch til både PS3 og GTA4?
f(x) Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har selv 60GB utgaven og har aldri hatt noen problemer med GTA IV. Jeg tror ikke konsollen er problemet i alle tilfellene, kanskje heller noe med spillet.
tobbe667 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 3/4 (3 eller 4) og 3-4 (3 til 4) betyr vel mye det samme? Har nyeste patch til PS3! Men har ikke nyeste til GTA siden jeg ikke har fått startet spillet enda. Har ikke instalert det eller noe. Spillet klikker før det kommer
Essem Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 3/4 er 3 av 4, altså du prøvde 4 ganger men fikk bare feil 3 av dem. 3-4 betyr 3 til 4 ganger feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå