asja Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ca hvert 30 sekund kommer det en popupboks som sier: cli.exe - Feilsøkingstjenester for Common Language Runtime Programmet har generert et unntak som ikke kan behandles. Prosess-ID=0x368 (872), tråd-ID=0xf54 (3924). (dette nr. skiftes hele tiden) Klikk OK for å avslutte programmet. Klikk AVBRYT for å feilsøke programmet. Hvis man trykker AVBRYT kommer det: cli.exe - Finner ikke noe feilsøkingsprogram. Registrert JIT-feilsøkingsprogram er ikke tiljengelig. Et forsøk på å starte et JIT-feilsøkingsprogram med følgende kommando, resulterte i feilkoden 0x2(2). Kontroller datamaskininnstillingene cordbg.exe !a 0x368 (dette nr forandrer seg også) Klikk Prøv på nytt slik at prosessen venter mens du starter feilsøkingsprogrammet manuelt. Klikk Avbryt for å avbryte forespørselen om JIT-feilsøking. Hvordan kan jeg få fikset dette? eventuelt funnet feilsøkingsprogrammet? Endret 16. mai 2008 av asja
DeadManWalking Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Fjern programmet fra oppstartslisten eller installer .NET runtime på nytt.
asja Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Fjern programmet fra oppstartslisten eller installer .NET runtime på nytt. Hvordan gjør man det?
n00ky Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Fjern programmet fra oppstartslisten eller installer .NET runtime på nytt. Hvordan gjør man det? Start -> Kjør -> skriv: msconfig og trykk OK -> gå til flagget "Oppstart" og fjern prosessen -> Start pc på nytt -> installer .net på nytt
asja Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Fjern programmet fra oppstartslisten eller installer .NET runtime på nytt. Hvordan gjør man det? Start -> Kjør -> skriv: msconfig og trykk OK -> gå til flagget "Oppstart" og fjern prosessen -> Start pc på nytt -> installer .net på nytt Jeg fikk ikke det til heller jeg Den kommer fortsatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå