Lambada Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Heisann alle AOC folk! Update: Blir nok en PvP server som starter den 23 mai så vi starter likt som andre. Fått noen hendvendelser allerede, men trenger flere. Starter du AOC 23 mai? Nå er det jo slik at det er mange av oss som starter å spille 23 mai. Det er tross alt 6 dager etterpå og på en PvP server er dette ganske mye. Derfor har jeg liten lyst å starte på en PvP server alene når andre har fått 6 dagers forsprang. Da er det desto viktigere å holde sammen når man kommer på etterskudd! Lyst å spille sammen? Spørsmålet er om det er andre der ute som kunne tenke seg noen flere å spille fast sammen med? Har lyst å samle en liten gjeng som holder sammen på disse nådeløse PvP-serverne. Hittils er vi 2-4 stk, men lyst at vi blir en liten gjeng. Dette er ikke ett guild, men kun for å skaffe noen som har lyst å holde sammen på PvP. Server: Blir nok en server som starter den 23 mai. Får se litt hva folk vil. Teamchat. Vi kommer til å bruke headsett så er fordel at dere også gjør det, da det blir lettere å holde sammen i tykt og tynt. Vi kommer til å snakke norsk da dette er greiest. Kommer sikkert til å bruke ventrilo. Lyst å overleve på PvP og ha det morro? Hvis vi skal ha en sjanse å overleve på PvP bør vi samle om en ganske stor gruppe. Dessuten hvis vi spiller fast med hverandre så blir det artigere samt vi blir bedre. Dette er lagt opp for å ha det morro, først og fremst. Spill når du vil! Jeg kommer nok til å spille rundt 6-8 timer på hverdager og 12-14 timer i helgene i starten. Så blir det også dager hvor jeg blir helt uttilgjengelig for gjør andre sosiale ting. Har fast jobb 8:00 - 16:00 på hverdager. Så om du spiller 2 eller 12 timer hver dag er du velkommen. Er snakk om å være en liten gjeng som holder sammen og selvfølgelig blir det lvl forskjeller, men prøver å stille opp for hverandre. Så er det noen trenger å få gjort noen quests så hjelper vi andre med det og prøver å forhindre for at de blir drept hele tiden. Meg: Priest of Mitra Venn: Barbarian Om meg. Selv er jeg 24 år, men det er ikke noe krav med alder. Bor i Tønsberg. Spilt masse WoW og var ganske hardcore i starten. Vant PvP honor contest i WoW og var en av de første som nådde lvl 60 http://www.wow-europe.com/en/contests/test-of-honor/ Se EU-Silvermoon (Zylphias). Spilte priest i WoW også. Har selvfølgelig ikke tid å spille så mye nå, da måtte jeg sagt opp jobben Skriv enten i tråden eller send en PM om du er interessert. Hadde vært artig om det ble noen. Jeg noterer meg de som blir med, og når dere har fått registert in-game nick så sender dere det til meg så fordeler jeg rundt nickene så vi får addet hverandre i vennelista. Jeg tror nok det er ett stort pluss å ha en god vennekrets når vi kaster oss ut i PvP Dette er hovedsaklig for oss som starter 23 mai, sånn at vi er en liten gjeng som henger etter, men andre som har early access er også velkommen om de vil. For folk som ikke er medlem av forumet kan sende meg en email på [email protected] eller legge meg til på msn. Endret 16. mai 2008 av Lambada
dreadlord531 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Du spiller på samme server som guildet mitt . Skulle gjerne blitt med, men jeg er jo med i ett guild som jeg skal spille med. Endret 16. mai 2008 av Glaurung
tflovik Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det kommer jo enda flere servere den 23. Så hvis du er redd for at du skal bli ganket fra starten så er det jo bare å starte på en av de "nye" serverne så stiller du likt med alle.
Lambada Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Det kommer jo enda flere servere den 23. Så hvis du er redd for at du skal bli ganket fra starten så er det jo bare å starte på en av de "nye" serverne så stiller du likt med alle. Sant. Men som jeg skriver er ikke det bestemt. Flertallet bestemmer
Daehli Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kommer til den serveren hvis vi blir en liten gjeng, eller en stor for den del. Det hadde vært kult hvis vi kunne samle en god gjeng fra hw.no, og hjelpe hverandre å overleve i denne barbariske verdenen. Jeg kommer til å spille ganske casual, jeg har ikke noen planer om å droppe sommerferien eller eksamen for spillets skyld, men blir vel noen timer i uken kan jeg tenke meg. Bare for morroskyld.
jvik Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Husk at de åpner flere PvP servere den 23, så da er det jo fritt fram å velge om du vil starte på en ny server eller en av de som åpnes i morgen. Edit: Sorry ser nå av noen har nevnt dette allerede. Endret 16. mai 2008 av jvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå