f(x) Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 dust, da bruker du bare cheats da.Si meg, hvorfor er han dust når han ikke vil bruke cheats? Vet ikke jeg? kanskje fordi spillet er ferdig? Han har ikke sagt noe om achievements. Har forresten PS3, så ingen achievements.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Blir det ikke kjedelig selge fete biler for penger mtp at pengene nesten er verdiløse i spillet? Å neida! Jeg ligger på en million, og slik som jeg oppfører meg(banker opp folk på gata og har ville slåsskamper med gangstere, så går det en del penger på sykehuset. Dessuten, nå ligger jeg over akkurat over en million, vil gjerne ha litt og gå på så jeg ikke faller under 1 mill. Spør igjen, når får du oppdrag fra stevie? jeg har vært med garasjen, men den åpner seg ikke... Husker ikke helt, men mener Bruice presenterer deg for Stevie. Og da skal du få sms om biler du skal stjele og levere.
Sneakydecoy Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg rotet litt med hvordan man startet disse oppdragene selv. Gikk igjennom meldingene på telefonen og fant en fra Stevie med bilde av en bil jeg skulle hente. ikke no mail. Og ja, det koster mye for våpen.. Å bli busta av purken koster meg en formue. Tar heller fram granaten og sprenger meg selv. Da beholder man værtfall våpna. Hva koster en tur på sykehuset? Det er enkelt og tjene penger ved og levere biler i garasjen etterpå. Det er en SUV som kjører ofte rundt der. Ta bilen og gi den et slag.. (se mitt forrige innlegg) så blir den verd nesten 7000
Eremal Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forstå når man får oppdragene fra Stevie. Du får en sms, du må faktisk lese smsen før ikonet forsvinner fra minimappet.
Sneakydecoy Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 I mitt tillfelle så var det fordi jeg var veldig opptatt med noe annet (husker ikke hva) så jeg fikk ikke med meg i farten hva det dreide seg om, så jeg glemte hele greia og fortsatte med story. Etterpå begynte jeg og høre om disse "sms biler" oppdragene og skjønte ikke hvordan man startet de. Sikkert flere som gjør akkurat det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå