Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

anbefaling til tråløsnettverkskort til vista 64-bit


Anbefalte innlegg

Jeg har dette nettverkskortet og er meget ustabilt på min HTPC. Finnes ikke noe bra driver til kortet, har prøvd mange forskjellige driver også. Har bestemt meg å bytte ut kortet til noe mer stabilt og som klarer å overføre data ( noe som D-link kortet ikke klarer i vista ) Noen som har noe bra anbefalinger til kort? Jeg bruker Thomson ST 780WL som ruter per idag, så N-løsning er ikke et must, men dersom det er det bare et pluss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg ville testa kortet opp mot en annen ruter før jeg hadde kjøpt nytt kort. litt kjipt å kjøpe nytt kort uten å få forbedringer =)

 

Har 3 andre bærbare pc i huset som funker fint mot routeren, så tror det er kortet som e bugged. Har lest på noen andre sider at det finnes ikke noen offisell drivere til vista, og mange som har problemet med det kortet

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bumpe den her da trådstarter ikke har fått noe svar på spørsmålet sitt og jeg lurer på det samme.

 

har kjøpt D-link nettverkskort men fant ut etter jeg hadde kjøpt det at det var et discontinued product og at det bare fantes noen svært dårlige alpha-drivere til min versjon av kortet :(

 

Noen som har et kort de er godt fornøyd med? kjører linksys router atm og er veldig godt fornøyd med den. pc`en min er den eneste som sliter i huset og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...